Magazyn „Customer Experience Manager” zostanie częścią nowego magayznu - "HUMAN EXPERIENCE MAGAZINE". Pierwszy numer nowego magazynu ujrzy wiatło dzienne już w październiku 2025 r. Zamów prenumeratę dla siebie lub swojego zespołu! Szczegóły poniżej. 

PRENUMERATA DLA JEDNEJ OSOBY

 

BASIC

Chcesz zostać prenumeratorem nowego magazynu “HUMAN EXPERIENCE MAGAZINE” i otrzymywać wyłącznie wydania papierowe (4 wydania w roku, raz na kwartał) na wskazany adres lub do Paczkomatu InPost, bez dostępu do archiwum oraz dodatkowych treści premium na zamkniętej platformie?

Kliknij WYBIERZ i dokonaj zakupy prenumeraty w sklepie cxstore.pl. Po dokonaniu zakupu otrzymasz maila od #cxstoreTeam'u, a tym samym ustalisz szczegóły dostawy.

+

W ramach prenumeraty otrzymasz raz w miesiącu specjalny newsletter “HUMAIL”.

+

Otrzymasz rabat 10% przy zakupie członkostwa w HUMAN EXPERIENCE INSTITUTE, a także rabat 10% przy zakupie biletu na konferencję X SUMMIT 2026.
Chcesz zamówić prenumeratę na firmę i potrzebujesz faktury przelewowej? Napisz: hello@cxstore.pl
 

E-BASIC

Nie zależy Ci na papierowych wydaniach magazynu lub przebywasz poza granicami Polski, a chcesz zostać prenumeratorem? Zamów prenumeratę E-BASIC i czytaj e-wydania magazynu “HUMAN EXPERIENCE MAGAZINE” gdziekolwiek jesteś i w jakiej formie Ci wygodnie!

Kliknij WYBIERZ i dokonaj zakupy w naszym internetowym sklepie cxstore.pl. Po dokonaniu zakupu otrzymasz drogą mailową dane dostępowe do platformy INSIGHT, na której będą publikowane kolejne e-wydania magazynu "Customer Experience Manager".

+

Kliknij WYBIERZ i dokonaj zakupy w sklepie cxstore.pl. Po dokonaniu zakupu otrzymasz drogą mailową dane dostępowe do platformy, na której będą publikowane kolejne e-wydania magazynu.

+

W ramach prenumeraty otrzymasz raz w miesiącu specjalny newsletter “HUMAIL” - tylko dla prenumeratorów.
Chcesz zamówić prenumeratę na firmę i potrzebujesz faktury przelewowej? Napisz: hello@cxstore.pl
Najczęściej wybierana!

PREMIUM

Chcesz zostań prenumeratorem magazynu “HUMAN EXPERIENCE MAGAZINE” i otrzymywać na wskazany adres magazyny w wersji papierowej (4 wydania w roku, raz na kwartał), a także mieć indywidualny dostęp do e-wydań, archiwum i dodatkowych treści premium na zamkniętej platformie?

Kliknij WYBIERZ i zamów roczną prenumeratę PREMIUM!

+

W ramach prenumeraty otrzymasz raz w miesiącu specjalny newsletter “HUMAIL” - tylko dla prenumeratorów.

+

Otrzymasz także rabat 20% przy zakupie członkostwa w HUMAN EXPERIENCE INSTITUTE i rabat 10% przy zakupie biletu na konferencję X SUMMIT 2026.
Chcesz zamówić prenumeratę na firmę i potrzebujesz faktury przelewowej? Napisz: hello@cxstore.pl

PRENUMERATA DLA ZESPOŁU

 

PREMIUM BIZNES +5

Twoja firma chce zamówić papierowe wydanie i dostępy indywidualne do e-wydań dla szefa/dyrektora +5 pracowników? Skorzystaj z pakietu PREMIUM BIZNES +5!

Na cenę składa się roczna prenumerata sześciu papierowych wydań magazynu wysyłanych na wskazany adres służbowy, pełny dostęp do zamkniętej platformy dla 6 wskazanych osób, a tym samym dostęp do całego archiwum (w tym archiwum magazynów “Customer Experience Manager”, “Employee Experience Manager”, “Patient Experience Manager”, “Guest Experience Manager” oraz “Customer Success Manager”) oraz dostęp do dodatkowych treści premium. 

+

W ramach prenumeraty każdy z pracowników posiadających tę prenumeratę otrzyma raz w miesiącu specjalny newsletter “HUMAIL”.

+

Każdy z pracowników otrzyma także rabat 20% przy zakupie członkostwa w HUMAN EXPERIENCE INSTITUTE i rabat 10% przy zakupie biletu na konferencję X SUMMIT 2026.
Chcesz zamówić prenumeratę na firmę i potrzebujesz faktury przelewowej? Napisz: hello@cxstore.pl
 

PREMIUM BIZNES +10

Twoja firma chce zamówić papierowe wydanie i dostępy indywidualne do e-wydań dla szefa/dyrektora +10 pracowników? Skorzystaj z pakietu PREMIUM BIZNES +10!

Na cenę składa się roczna prenumerata jedenastu papierowych wydań magazynu wysyłanych na wskazany adres służbowy, pełny dostęp do zamkniętej platformy dla 11 wskazanych osób, a tym samym dostęp do całego archiwum (w tym archiwum magazynów “Customer Experience Manager”, “Employee Experience Manager”, “Patient Experience Manager”, “Guest Experience Manager” oraz “Customer Success Manager”) oraz dostęp do dodatkowych treści premium.

+

W ramach prenumeraty każdy z pracowników posiadających tę prenumeratę otrzyma raz w miesiącu specjalny newsletter “HUMAIL”.

+

Każdy z pracowników otrzyma także rabat 20% przy zakupie członkostwa w HUMAN EXPERIENCE INSTITUTE i rabat 10% przy zakupie biletu na konferencję X SUMMIT 2026.
Chcesz zamówić prenumeratę na firmę i potrzebujesz faktury przelewowej? Napisz: hello@cxstore.pl

Magazyn prenumerują m.in.:

Abbott Afriso Aldi Allegro Allianz Amica Bank Gospodarstwa Krajowego Billennium Bank Ochrony Środowiska Carrefour Castorama Center.ai CEZ Centrum e-Zdrowia Chiesi Centrum Nauki Kopernik Decathlon Deloitte DHL didXL doz.pl Echo Investment EFL EMC Instytut Medyczny S.A. E.ON Ergo Hestia Europ Assistance Bidfood Farutex Fixit Fundacja Odzyskaj Środowisko Future Mind Goldman Sachs Hendi IKEA ING Kantar KPMG Poland Lotnisko Kraków LINK4 Grupa LUX MED Marcopol mBank Medallia Media Expert Media Markt Medicana mElements Millennium Minds & Roses Ministerstwo Finansów Nationale Nederlanden Novol Novum oex s.a. olx omnisense Opentext Orlen Otis PayPo Pepsi PKO BP PKP Intercity play Polpharma PragmaGO PZU PZU Zdrowie review lab Rohlig SUUS Rossmann Saint-Gobain SellerSwitch Scanmed S.A. Skarbnica Narodowa sprawny.marketing Super-pharm Synthos Tchibo Thulium Ultimo S.A. VeloBank S.A. Volkswagen Financial Services Wakacje.pl Webankieta Wedel X-kom