Globalny rynek lojalnościowy dynamicznie rośnie, a jego rozwój napędza technologia i zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu lojalnościowym. To właśnie nowoczesne rozwiązania wpływają na zmiany, jakie dostrzegają marketerzy, koncentrujący się na coraz bardziej spersonalizowanych działaniach. Personalizacja, będąca motywem przewodnim tegorocznej edycji forum, wyznacza nowe kierunki w budowaniu relacji z klientami.
Równocześnie rośnie popularność aplikacji mobilnych w programach lojalnościowych, co stanowi drugi istotny temat dla branży. Organizatorzy forum stawiają pytania, które będą kluczowe dla uczestników wydarzenia: czy obecnie działające programy lojalnościowe spełniają swoją rolę, czy potrzebujemy zmian w podejściu do mechanizmów lojalizowania klienta, czy nadal najważniejsze pozostają prostota, konkretna korzyść i odpowiednio dobrane nagrody.
"Działania lojalizujące zmieniają się pod wpływem rozwoju technologii i oczekiwań konsumentów" – podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, dyrektor zarządzająca brave conferences, która jest organizatorem wydarzenia.
Program Loyalty Planet 360° został opracowany w oparciu o rozmowy z ekspertami rynku i obejmuje kluczowe wyzwania branży lojalnościowej, takie jak personalizacja i komunikacja 1:1 z klientem, aplikacje mobilne wpływające na rozwój działań lojalnościowych, atrakcyjność mechanizmów programów lojalnościowych, akcje wspierające program lojalnościowy, lojalność młodych pokoleń, utrzymanie zaangażowania w dojrzałym programie lojalnościowym, wartość obsługi klienta w kontekście rozwoju AI, aktualne działania lojalizujące i retencyjne, segmentacja behawioralna jako klucz do sukcesu w komunikacji z klientami, mierzenie zyskowności klienta. Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele czołowych firm z branż retail, finansowej, FMCG oraz technologicznej, takich jak Bank Millennium, Obi, Medicover, Big Star, Velobank, Bricomarche, Super-Pharm, Totalizator Sportowy, PZU, Ikea Retail, Żabka Group, Cersanit, Pandora, Leroy Merlin, ING Polska, Intersport, Electrolux, mBank, Iglotech, Answear, T-Mobile.
Integralną częścią forum będzie V edycja konkursu Loyalty Heroes, podczas którego wyróżnione zostaną najlepsze innowacyjne programy lojalnościowe zrealizowane w 2024 roku.
Więcej informacji o wydarzeniu oraz rejestracja na stronie https://loyalty-planet.com. Lista prelegentów: https://loyalty-planet.com/prelegenci. Propozycje programowe: https://loyalty-planet.com/program-1-dzien. Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Customer Experience Manager".