Na czele projektu stoi Jakub Płonka, który już teraz pracuje nad jego drugą częścią.

Przygotowujemy pierwszy numer e-magazynu "Customer Success Manager". Jego start już we wrześniu - zapowiada naczelny.

Dodaje przy tym, że kierowanie tym projektem, to spore wyzwanie, ale też i niesamowita satysfakcja. 

- Dotychczas sam, jako Customer Success Manager ubolewałem nad brakiem wiedzy CS z polskiego rynku, więc kiedy otrzymałem możliwość pokierowania tym projektem, uznałem, że nie mogę odmówić, bo to niezwykła szansa na stworzenie najlepszego miejsca dla ekspertów i pasjonatów Customer Success i Customer Support w Polsce - wyjaśnia Jakub Płonka. 

Zaznacza przy tym, że zarówno serwis www.csmanager.pl, jak i e-magazyn mają być motorem napędowym dla know-how w całej polskiej branży Customer Success i Customer Support. 

- Zapraszam do współpracy twórców i partnerów. Razem twórzymy to wyjątkowe miejsce - zachęca.   

Jakub Płonka posiada ponad 12-letnie doświadczenie w branży IT. Specjalizuje się w budowaniu doświadczeń klienta, sukcesie klienta oraz innowacyjnym zarządzaniu produktami i procesami. Jako założyciel cxlab2.com, z pasją dzieli się wiedzą i spostrzeżeniami, które wspierają tworzenie produktów poprawiających jakość życia użytkowników. Jako lider, zawsze szuka sposobów na wykorzystanie danych do opracowywania kreatywnych i efektywnych rozwiązań. Jego projekty często skupiają się na optymalizacji procesów oraz podnoszeniu zaangażowania i satysfakcji klientów, co prze- kłada się na mierzalne rezultaty biznesowe. Obecnie coraz bardziej angażuje się w projekty związane z generatywnym AI, mając na celu połączenie tej technologii z obszarem Customer Experience i innowacji, aby tworzyć niezapomniane produkty i usługi.