- W nowym roku wystartowaliśmy z nową marką. Webankietę wszyscy znają i nie trzeba jej przedstawiać. A CustomerHero to technologia Webankiety, która staje się platformą Customer Feedback Management z agencyjnym sznytem, niezbędnym do wdrażania programów Voice of Customer w organizacjach – wyjaśnił Piotr Sadowski.

Rozmówca magazynu podkreślił, że CustomerHero różni się od Webankiety przede wszystkim zakresem wsparcia.

- Webankieta to „tylko i aż” narzędzie oferowane w modelu subskrypcyjnym, czyli Software as a Service. Jest intuicyjna i umożliwia każdemu samodzielne przeprowadzenie badania, od początku do końca. CustomerHero to natomiast Software with a Service – zestaw narzędzi, takich jak Webankieta, Insightomat oraz rozwiązania wspierające zarządzanie procesami close the loop. Kluczowe jest tu jednak eksperckie wsparcie, które pomaga firmom uporządkować procesy i skutecznie wdrożyć program Voice of Customer – tłumaczył Sadowski.

Dodał, że nowa platforma powstała jako odpowiedź na potrzeby dużych organizacji, które szukają zaawansowanych, ale jednocześnie prostych w obsłudze rozwiązań.

- CustomerHero to marka technologiczna, która diagnozuje i wdraża programy Voice of the Customer w organizacjach obsługujących wielokanałowe punkty styku z klientem. Chcemy zmniejszyć wysiłek wdrożeniowy i zwiększyć poczucie bezpieczeństwa naszych klientów – powiedział szef Webankiety i CustomerHero.C

Cała rozmowa na łamach pierwszego numeru magazynu "Customer Experience Manager".

© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone