„Dziękujemy naszym pracownikom i klientom” – właśnie to zdanie najczęściej padało podczas przemówień osób odbierających statuetki. W ich głosach i na twarzach widać było radość i dumę, ale też ogromną pokorę i wdzięczność dla tych, którzy są w istocie najcenniejszym aktywem każdej organizacji.
Wiedza i inspirujące studia przypadku
Podczas Gali nie zabrakło również wystąpień praktyków. Hanna Leśniewska i Justyna Jankowska z NetWorks w swojej prelekcji pokazały, jak budować zaufanie i lojalność pracowników poprzez stały dialog, uważne słuchanie i przekuwanie wniosków w konkretne działania. Ponadto Mariusz Smoliński z PKO BP przedstawił przykład tego, jak firma zdołała uświadomić dyrektorów i pracowników sieci sprzedaży o wpływie wskaźnika NPS na efektywność biznesu.
Koncert i niepowtarzalna atmosfera
Po części oficjalnej uczestnicy mieli okazję odpocząć przy dźwiękach koncertu zespołu Kasia Nova, który uświetnił wieczór i stanowił dodatkową atrakcję dla tych, którzy mogli pozostać nieco dłużej.
- Niepowtarzalna atmosfera sprzyjała networkingu i wymianie doświadczeń – na sali wręcz wyczuwało się wszechobecny duch troski o pracownika i klienta - przyznaje Michał Łysik, prezes Experience Institute, który jest organizatorem Gali.
Laureaci „Inwestor w Kapitał Ludzki” 2024:
- Michelin Polska
- Urząd Dozoru Technicznego
- Caparol Polska
- R. Twining and Company
- Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
- ECO SA
- NetWorks
- Colliers Poland
- Cushman & Wakefield
- LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń
- JWA
- Unum Życie TUiR
- Bank Gospodarstwa Krajowego
- Grupa ARCUS
- Dekpol S.A.
- Asseco Data Systems
- Woodward Poland
- Inter Cars S.A.
- 4kraft
Laureaci „Firma Przyjazna Klientowi” 2024:
- 4Life Direct
- Lionelo
- Coloplast
- Grupa Masterlease
- Travelplanet.pl
- PGE Obrót S.A.
- IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.
- Punkta
- Natural Pharmaceuticals
- Santander Consumer Bank
- Orange Polska
- WeNet Group S.A.
- Global Assistance Polska
- NTFY – Nice To Fit You
- TUiR Allianz Polska S.A. oraz TU Allianz Życie Polska S.A.
- ECO SA
Dlaczego takie programy są ważne?
Inicjatywy w rodzaju „Inwestor w Kapitał Ludzki” i „Firma Przyjazna Klientowi” promują dobre praktyki oparte na rzetelnych badaniach, realizowanych przez doświadczonych specjalistów. Pozwalają firmom skonfrontować się z realnymi potrzebami i oceną rynku – zarówno ze strony pracowników, jak i klientów.
- Laureaci pokazują, że konsekwentne słuchanie ludzi, wprowadzanie zmian i dbałość o szczegóły w relacjach opłacają się w dłuższej perspektywie, a efekty tych działań widać nie tylko w wynikach biznesowych, lecz także w reputacji firm - podsumowuje Michał Łysik.C
Organizatorem gali był Experience Institute. Patronem medialnym wydarzenia magazyny "Customer Experience Manager" oraz "Employee Experience Manager".