„Dziękujemy naszym pracownikom i klientom” – właśnie to zdanie najczęściej padało podczas przemówień osób odbierających statuetki. W ich głosach i na twarzach widać było radość i dumę, ale też ogromną pokorę i wdzięczność dla tych, którzy są w istocie najcenniejszym aktywem każdej organizacji.

Wiedza i inspirujące studia przypadku

Podczas Gali nie zabrakło również wystąpień praktyków. Hanna Leśniewska i Justyna Jankowska z NetWorks w swojej prelekcji pokazały, jak budować zaufanie i lojalność pracowników poprzez stały dialog, uważne słuchanie i przekuwanie wniosków w konkretne działania. Ponadto  Mariusz Smoliński z PKO BP przedstawił przykład tego, jak firma zdołała uświadomić dyrektorów i pracowników sieci sprzedaży o wpływie wskaźnika NPS na efektywność biznesu.

Koncert i niepowtarzalna atmosfera

Po części oficjalnej uczestnicy mieli okazję odpocząć przy dźwiękach koncertu zespołu Kasia Nova, który uświetnił wieczór i stanowił dodatkową atrakcję dla tych, którzy mogli pozostać nieco dłużej.

- Niepowtarzalna atmosfera sprzyjała networkingu i wymianie doświadczeń – na sali wręcz wyczuwało się wszechobecny duch troski o pracownika i klienta - przyznaje Michał Łysik, prezes Experience Institute, który jest organizatorem Gali. 

Laureaci „Inwestor w Kapitał Ludzki” 2024:

  • Michelin Polska
  • Urząd Dozoru Technicznego
  • Caparol Polska
  • R. Twining and Company
  • Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
  • ECO SA
  • NetWorks
  • Colliers Poland
  • Cushman & Wakefield
  • LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń
  • JWA
  • Unum Życie TUiR
  • Bank Gospodarstwa Krajowego
  • Grupa ARCUS
  • Dekpol S.A.
  • Asseco Data Systems
  • Woodward Poland
  • Inter Cars S.A.
  • 4kraft

Laureaci „Firma Przyjazna Klientowi” 2024:

  • 4Life Direct
  • Lionelo
  • Coloplast
  • Grupa Masterlease
  • Travelplanet.pl
  • PGE Obrót S.A.
  • IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.
  • Punkta
  • Natural Pharmaceuticals
  • Santander Consumer Bank
  • Orange Polska
  • WeNet Group S.A.
  • Global Assistance Polska
  • NTFY – Nice To Fit You
  • TUiR Allianz Polska S.A. oraz TU Allianz Życie Polska S.A.
  • ECO SA

Dlaczego takie programy są ważne?

Inicjatywy w rodzaju „Inwestor w Kapitał Ludzki” i „Firma Przyjazna Klientowi” promują dobre praktyki oparte na rzetelnych badaniach, realizowanych przez doświadczonych specjalistów. Pozwalają firmom skonfrontować się z realnymi potrzebami i oceną rynku – zarówno ze strony pracowników, jak i klientów.

- Laureaci pokazują, że konsekwentne słuchanie ludzi, wprowadzanie zmian i dbałość o szczegóły w relacjach opłacają się w dłuższej perspektywie, a efekty tych działań widać nie tylko w wynikach biznesowych, lecz także w reputacji firm - podsumowuje Michał Łysik.C 

Organizatorem gali był Experience Institute. Patronem medialnym wydarzenia magazyny "Customer Experience Manager" oraz "Employee Experience Manager". 

© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone