Loyalty Heroes to jedyny w Polsce konkurs w 100% poświęcony lojalności konsumenta – zarówno w modelu B2B, jak też B2C - a jego celem jest wyróżnienie marek podejmujących krótko- i długofalowe inicjatywy w celu budowania oraz rozwijania najlepszych relacji z klientami.

Do konkursu mogą przystąpić wszystkie firmy, zarówno marketerzy reprezentujący marki, jak i agencje marketingowe, które działają na ich zlecenie. Do tej pory uhonorowaliśmy 13 marek, które zdobyły statuetki Loyalty Heroes - przyznaje Katarzyna Klimkiewicz, pomysłodawczyni konkursu, dyrektor zarządzający firmy brave.

Projekty do konkursu można zgłaszać od 1 grudnia 2023 r. do 29 lutego 2024 r. w 9 kategoriach: The Best Loyalty Program In Retail, The Best Loyalty Program In Services, The Best Loyalty Program B2B, The Best New/Relaunched Program, The Best Loyalty Innovation, The Best Data Driven Loyalty, The Best Customer-Centric Solutions, The Best Use Of Social Media In Loyalty i The Best Long Term Loyalty (nowość!). Projekty oceni Jury, w skład którego wchodzą zarówno managerowie prowadzący działania bezpośrednio w swoich firmach, patroni branżowi, jak i dostawcy rozwiązań, dysponujący wiedzą na temat potrzeb i oczekiwań polskiego rynku.

To już III edycja konkursu, a w poprzednich nagrodzono działania lojalnościowe marek: Allegro, Sephora, Vision Express, Rossmann, Lagardere Travel Retail, Loreal, Mastercard, IKEA, Inea, Bank Pekao, Credit Agricole czy Stokrotka. Wyniki konkursuLoyalty Heroes zostaną ogłoszone podczas Gali Finałowej, 17 kwietnia br. w Warszawie. Konkurs jest nieodłącznym elementem Forum Loyalty Planet 360∘. 

Więcej szczegółów na stronie https://loyalty-heroes.com. Patronem medialnym Forum Loyalty Planet 360∘ jest magazyn "Customer Experience Manager".