Nowa osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie systemem CRM dla partnerów biznesowych, wdrażanie strategii pozyskiwania i utrzymania klientów oraz rozwój standardów obsługi klienta. Ponadto, będzie koordynować działania związane z programami Customer Care, platformą kontaktową oraz kampaniami marketingowymi.
Idealny kandydat – jak wynika z ogłoszenia – powinien mieć co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze CX, CRM, obsługi klienta, call center lub marketingu komunikacyjnego. Konieczne jest doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz współpraca z markami luksusowymi. Wymagana jest także biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2 oraz posiadanie prawa jazdy kategorii B. Dodatkowymi atutami będą umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia, znajomość metod optymalizacji procesów oraz doskonałe zdolności komunikacyjne i organizacyjne.
Porsche Polska oferuje swoim pracownikom m.in. możliwość pracy z prestiżową marką, hybrydowy model pracy, dostęp do międzynarodowych projektów i szkoleń oraz atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych.C
Więcej szczegółów na temat oferty na stronie www.michaelpage.pl.