Przemysław Depka-Prondzynski z GetResponse związany jest od ponad 10 lat. Obejmował w firmie stanowiska Customer Success Team Interna, Account Managera, a następnie Customer Onboarding Managera i Customer Experience & Implementation Team Leada. Przez ostatnie 2 lata pełnił funkcję Customer Experience Team Leadera.
- W tym czasie wykazał się wyjątkowym zaangażowaniem, inicjatywą oraz kluczowym wsparciem przy budowaniu procesów w naszym dziale. Konsekwentnie demonstrował swoje umiejętności przywódcze i głębokie zrozumienie potrzeb naszych klientów, co w naturalny sposób doprowadziło do tego awansu - przyznaje Igor Orlicki, Head of Customer Experience Department w GetResponse.
Zaznacza, że zespół Depki-Prondzynskiego odgrywa istotną rolę w zapewnianiu dedykowanej obsługi klientom GetResponse MAX, czyli narzędzia do tworzenia dużych kampanii marketingowych z pomocą dedykowanego Account Managera.
- Przemek będzie kontynuował swoją doskonałą pracę na nowym stanowisku, przyczyniając się do dalszego rozwoju naszego działu i całej firmy. Jego doświadczenie i zaangażowanie są dla nas niezwykle cenne - dodaje szef działu CX.
Więcej informcji o ofertach pracy, awansach, zwolnieniach, uzyskanych certyfikatach – na platformie INSIGHT w dziale Kariera.