W pierwszym odcinku "#1 Raport CX PZU - Z klientem na dobre i złe", Mirosław Mikłos, dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klienta w PZU i Marta Łukawska-Daruk, partner zarządzająca w firmie CustomerMatters, rozmawiają między innymi o tym, czym jest Customer Experience, jakie ma znaczenie dla biznesu, a także jak budować proces obsługi na każdym etapie ścieżki klienta, by zadbać o jego satysfakcję.

- Wyjaśniamy dlaczego doświadczenia są tak ważne zarówno dla klientów, jak i dla firm, na jakim etapie wspólnej „podróży” klienci deklarują najniższe zadowolenie z produktów/usług i jakie są tego przyczyny; jak powinno wyglądać profesjonalne rozpatrzenie reklamacji i jaki ma to wpływ na doświadczenie klienta, jak ograniczyć negatywne doświadczenia, a także jak zarządzać kanałami komunikacji w firmie, by dostosować je do oczekiwań klientów - zachęca Mirosław Mikłos. 

W kolejnych odcinkach “CX w praktyce” eksperci z PZU i ich goście będą odpowiadać m.in. na pytania, jak wdrożyć strategię opartą na CX do swojego biznesu, czego oczekują klienci i jak właściwie realizować ich potrzeby, co to jest „social listening” i jakie korzyści za sobą niesie oraz w jaki sposób wykorzystać sztuczną inteligencję, aby usprawnić i ulepszyć działania z klientem.

„CX w praktyce” to kontynuacja rozmów na tematy poruszane w raporcie CX „Z klientem na dobre i złe” wydanym przez PZU we wrześniu 2022 roku. Raporty można pobrać ze strony www.pzu.pl/raportcx.