Ponadto - jak podkreśla firma w swoim ogłoszeniu - specjalista będzie zbierał wymagania od jednostek biznesowych, opracowywywał metodologię badania i dobierał narzędzia badawcze, współpracował z agencjami badawczymi oraz innymi partnerami przy realizacji badań. Do tego analizował, raportował i prezentował wyniki badań w organizacji oraz rekomendował zmiany mające na celu poprawę doświadczeń klienta.
Od kandydatów wymaga minimum rocznego doświadczenie w pracy na stanowisku badacza, analityka danych (lub pokrewnym), zainteresowaniaobszarem Customer Experience i badaniami satysfakcji, badaniami o charakterze trackingowym i pracą z dużymi zbiorami danych - mile widzi umiejętność optymalizacji i automatyzacji swoich zadań.
Przyszły specjalista ds. Badań i Wiedzy o Kliencie może liczyć m.in. na pracę w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia, pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7 proc. opłacany przez pracodawcę, opiekę medyczna w PZU Zdrowie, czy udział w programach i działaniach wellbeingowych dla pracowników.
Więcej szczegółów na stronie PZU w dziale Kariera.