Nowy dyrektor(-ka) będzie odpowiedzialny(-a) za zarządzanie transformacją klientocentryczną banku, wdrażanie strategicznych kierunków doświadczeń klientów, a także współpracę z liderami segmentów biznesowych. Celem tej roli jest zapewnienie spójności doświadczeń klientów z obietnicą marki oraz rozwój innowacyjnych rozwiązań, które będą wspierały szeroko rozumianą komunikację i relacje z klientami.
Idealny kandydat - czytamy w ogłoszeniu - powinien mieć co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, transformacją i innowacjami, umiejętności liderskie oraz znajomość metod projektowania usług i produktów, doświadczenie w zarządzaniu zmianą w dużych organizacjach, znajomość zwinnych metod pracy i bardzo dobrą znajomość języka angielskiego. Dodatkowym atutem będą certyfikaty z zarządzania projektami (np. PMP, PRINCE2).
Bank zapewnia swoim pracownikom m.in. umowę o pracę, tryb pracy hybrydowej, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, a także dostęp do platform szkoleniowych i aktywności wellbeingowych. Co więcej, nowe osoby będą mogły korzystać z programu mentoringowego, dzięki któremu wdrożenie w nowe obowiązki przebiegnie sprawnie i komfortowo.C
Więcej szczegółów na temat oferty na stronie https://www.linkedin.com/jobs/view/4114509896.