Warszawskie biuro będzie centrum specjalistycznej wiedzy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który obejmuje również takie rynki, jak Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry i Grecja. W ramach ekspansji firma mianowała Markusa Kempkesa dyrektorem na Europę Środkowo-Wschodnią, a Macieja Ostrowskiego (który przeszedł do ServiceNow z firmy Oracle, gdzie kierował działem ds. rozwiązań korporacyjnych - przyp. red.) - dyrektorem ds. sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój i działalności firmy w Polsce. Dzięki temu nowi i dotychczasowi klienci będą mogli korzystać z bezpośredniego dostępu do platformy ServiceNow w języku polskim, a także kontaktować się z lokalnym zespołem, który rozumie specyfikę kluczowych branż w regionie, takich jak usługi finansowe, technologiczne, komunalne czy też sektor publiczny.

ServiceNow jest liderem w dziedzinie rozwiązań transformacji cyfrowej. Oferuje jedną architekturę, jeden model danych i jedną platformę w chmurze, która dostarcza rozwiązań potrzebnych firmom i jest nadrzędna w stosunku do innych systemów (m.in. SAP, Oracle, Salesforce). Pomaga w cyfryzacji i ujednoliceniu organizacji, dzięki czemu praca staje się bardziej inteligentna, efektywna i szybsza. 

Źródło: met. prasowe