Stan Phelps po raz pierwszy przemówi do odbiorców w Polsce, ale - jak podkreślają organizatorzy - rzuci z pewnością niezmiennie swoim odbiorcom wyzwanie, by myśleli inaczej, badając nowe możliwości odniesienia większego sukcesu w zmieniającym się świecie jutra. „Jeśli myślisz, że to co mówisz o swojej marce decyduje o jej rynkowej pozycji, to jesteś w błędzie. Marka jest tym, co klienci i pracownicy mówią innym o swoich doświadczeniach” - przyznaje twórca koncepcji DX.
Webinar "Goldfish. Jak wzmocnić zróżnicowanie, aby wyróżnić się na rynku" odbędzie się 18 maja o godz. 17:30. Poprowadzą go Piotr Karpowicz - przewodniczacy klubu MBA WANS oraz dr Marek Kruk. Wydarzenie ma charakter otwarty i może w nim wziąć udział każdy rejestrując się na stronie: https://skrivanek.zoom.us/webinar. Organizatorzy zaznaczją, że podczas webinaru będzie dostępne łumaczenie na język polski. Po webinarze odbędzie się sesja Q&A.
Stan Phelps jest współpracownikiem magazynu "Forbes", prelegentem TEDx, futurystą IBM. Do tego współpracuje z firmami z listy Fortune 100 (IBM, RICOH, ESPN, UPS, GlaxoSmithKline, Tesco, Citi), jest certyfikowanym mówcą i autorem bestsellerowej serii książek "Goldfish", w której wyjaśnia na bazie 11 kolorów, jak budować wyjątkowe doświadczenia w 4 obszarach: klienci, pracownicy, marka i przywództwo.
Patronem medialnym webinaru jest magazyn "Customer Experience Manager".