W nowej roli odpowiedzialna będzie za tworzenie strategii Customer Experience wokół jednej z kluczowych marek firmy – karty MultiSport.
- Praca z tak rozpoznawalnym i lubianym produktem, jak karta MulitSport to nie tylko ogromna przyjemność, ale i konkretne wyzwania. Chcę kreować z zespołem najlepszy CX dla kultowej karty MultiSport, którą znają wszyscy, a także stale podnosić sobie poprzeczkę w udoskonalaniu rozwiązań i doświadczeń wokół marki - przyznaje Sylwia Gałdys w rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager".
Nowa kierowniczka dodaje, że przed nią kluczowy etap, czyli budowanie zespołu, który - jak zanznaczyła - naprawdę „czuje” klienta, przy jednoczesnym porządkowaniu procesów CX.
- Na poziomie całej organizacji chcę szerzyć wiedzę na temat Customer Experience w duchu „to nie zespół, lecz sposób myślenia”. Wiem, że nie wszystko da się zrobić od razu ale jestem gotowa do działania, a przede wszystkim słuchania, testowania oraz popełniania błędów i wyciągania wniosków, zbliżających użytkowników i klientów do doświadczeń, które zostają w pamięci - wyjaśnia.
W nowym etapie zawodowej drogi Sylwię Gałdys wspierać będą Anna Gniła i Karina Podkulińska, z którymi będzie współpracować nad kluczowymi inicjatywami CX.C