Na scenie X SUMMIT pojawi się kilkunastu specjalistów. Wśród nich Joanna Hirsz z GCE Consulting, Aga Szóstek - autorka "Strategii Umami", Piotr Wojciechowski z Fuzers, Marta Bryła-Gozdyra z Everbe, Wojciech Wawrzak - radca prawny, autor bloga praKreacja.pl, Mirosław Mikłos z PZU, Joanna Szymańska z Billennium, Katarzyna Młynarczyk z Socjomania, Marcin Charkiewicz z Black Red White, Agnieszka Mróz - projektantka usług i badaczka, Sylwia Hull-Wosiek z Concordia Design, a także - w ramach panelu deskusyjnego zatytułowanego "Customer Centricity: idea czy biznes? Jak prowadzić transformację CX, by firma zyskiwała" - Anna Karasińska z EWL Group, Jacek Wieczorkowski z Santander Consumer Bank, Anna Kotuniak-Partycka z Philip Morris International, Paweł Jarecki z Kross, Aneta Skibińska z LUX MED, Krzysztof Foder z Bouygues Immobilier Polska oraz prowadzące panel Marta Łukawska-Daruk i Aleksandra Jagiełło-Bono z CustomerMatters.

X SUMMIT to nowa konferencja, którą zorganizował sprawny.marketing oraz redakcja magazynu "Customer Experiennce Manager". Wydarzenie przyciągnęło blisko 400 uczestników. Sponsorem głównym X SUMMIT jest PZU, partnerami zaś Medallia, center_ai, DIGITREE, Ringostat, e-Xim IT, MaxROY.agency. Patronami medialnymi zaś monitorrynkowy.pl, NEWSPOINT, TYGRYSY BIZNNESU, joomp.pl, e-biznes.pl oraz sprawny.marketing i magazyn "Customer Experience Manager". 

Relacje z X SUMMIT można śledzić na profilach konferencyjnych na Facebooku, na LinkedIn oraz na Instagramie