Na scenie tegorocznej, II już edycji, swoją wiedzą dzieli się 12 prelegentów i prelegentek. Wśród nich Anna Grzech - Strategy Business Manager w Marcopol, Karolina Sielska-Bielska - Customer Experience Manager w Symfonia, Piotr Gołąbek - Lead Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klienta w ING, Radek Matuszewski - prezes Groupe SEB Polska (marki Tefal, KRUPS i WMF), Anna Gruszczyńska - Global Head of Employee Experience, OLX, Aleksandra Gorbacz - Customer Experience Director w Nationale-Nederlanden Polska, Aneta Pruk - Senior Marketing Manager w Vision Express, Marek Wajda - Head of Digital Service & Customer Experience w ULTIMO, Joanna Hirsz - dyrektor zarządzająca w GCE Consulting, Aleksandra Jagiełło-Bono i Marta Łukawska-Daruk - partnerki zarządzające w CustomerMatters oraz Marta Bryła-Gozdyra - konsultant i mentor Human Experience Management, dyrektor zarządzający Everbe.
W tym roku konferencja została podzielona na cztery bloki tematyczne: Customer Experience, Employee Experience i kultura organizacyjna, Zarządzanie głosem klienta oraz Nazędzia CXM. Po każdym bloku odbywa się panel dyskusyjny z prelegentami danego bloku. Konferencja zakończy się o godz. 18.
Organizatorem konferencji jest sprawny.marketing i magazyn "Customer Experience Manager".