Na scenie tegorocznej edycji X SUMMIT pojawiło się łącznie 14 prelegentów i prelegentek, odbyło się 12 prelekcji, a w tym 3 prelekcje połączone z warsztatami, 2 panele dyskusyjne i 2 power speeche - Hello i Goodbye Speech. W opinii uczestników konferencja była znakomitą okazją, aby zacząć lub jeszcze bardziej zagłębić się w tematy naszych klientów i pracowników. 

"Zdecydowanie inspiracja do dalszego poznawania i rozwijania Customer i Employee Experience" - skomentowała w social mediach Paulina Dryl, Head of Customer w Tide Software. Z kolei Kamil Maciejewski, starszy specjalista w biurze badań i monitoringu jakości w VeloBank, napisał tak: "Udział w konferencji był wartościowym doświadczeniem! Z zaciekawieniem wysłuchałem wielu prelekcji i poszerzyłem swoje horyzonty o sporą dawkę wiedzy z obszarów, które kręcą mnie zawodowo! Miło jest spotkać tak wielu entuzjastów doświadczeń człowieka w jednym miejscu". Konferencję pozytywnie ocenili również pracownicy działów HR: "Dziękuję za to merytoryczne, wypełnione po brzegi prelekcami wydarzenie. W mojej codziennej pracy te dwa obszary Customer Experience i Employe Experience są najważniesze. Ta uważność na drugiego człowieka, jego potrzeby jest niesłychanie ważna, zarówno w kontekście "budowania relacji klienta z marką" jak i budowania środowiska pracy, w którym możemy się wyrazić. A tak czuję i wiem, że takiego wyrażenia się każdy z nas potrzebuję. Dziękuję wszystkim prelegentom i prelegentkom za podzielenie się swoim doświadczeniem i wiedzą w tych obszarach. Czuję wdzięczność" - napisała Magdalena Mazurkiewicz, Human Resources Director w Decoroom. 

Uczestnicy pozytywnie odebrali także dwie nowe koncepcje tegorocznej edycji X SUMMIT. Pierwsza to tzw. FEEDBACK WALL, czyli ogromna (długa na 4 i wysoka na 2 metry ściana), na której - w przerwach kawowych - uczestnicy dzielili się od razu podczas konferencji swoim doświadczeniem i oczekiwaniami. Wskazywali również punkty zachwytu i punkty bólu. Druga koncepcja to kolorowe opaski, które należało założyć sobie na rękę. Do każdego koloru przypisane były konkretne tematy, dzięki czemu łatwiej było znaleźć wśród uczestników osoby, które chciały rozmawiać na dany temat.  

"Takiego networkingu jeszcze nie było!" - przyznał wprost Grzegorz Turniak, prezes GrupyYak, która witała wszystkich uczestników, wręczała kolorowe opaski i wyjaśniała do czego służą.C

Szersza relacja z III edycji X SUMMIT na łamach najbliższych numerów magazynów "Customer Experience Manager" oraz "Employee Experience Manager".  Organizatorami wydarzenia byli sprawny.marketing i magazyn "Customer Experience Manager". 

© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone