Podczas Mobile Trends Conference poruszane będą tematy takie, jak AI, management, UX, fintech, marketing i commerce. Eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami, dając konkretne wskazówki na poprawę swoich wyników biznesowych.
- Każdy z prelegentów reprezentuje inne podejście i aspekt związany z mobilnymi technologiami, więc uczestnicy będą mieć dostęp do kilkudziesięciu punktów widzenia - zapewniają organizatorzy.
I - jak dodają - warto być z mobilnymi technologiami na bieżąco, bo rok 2024 zapewni ich dalszy rozwój.
- Już w tym momencie mamy do czynienia z ponad 6,7 miliarda subskrypcji mobilnych. A to dopiero początek! Do 2028 roku liczba ta prawdopodobnie wzrośnie do 7,7 miliarda. Pokazuje to, jak dużą wartość zyskuje stałe inwestowanie w rozwój tych obszarów - stwierdzają.
Wśród prelegentów znajdują się m.in. Aleksandra Przegalińska - doświadczona specjalistka i naukowczyni ds. technologii, biznesowych trendów oraz sztucznej inteligencji, Paulina Walkowiak - prezeska cux.io, aplikacji pomagającej eliminować problemy blokujące sprzedaż w e-commerce (przeczytaj rozmowę z Pauliną), Monika Mikowska - nietuzinkowa i przebojowa szefowa agencji UX, Mobee Dick, specjalizującej się w projektowaniu i badaniu produktów i usług cyfrowych, Artur Kurasiński, który od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie, Maciej Kawecki - popularyzator technologiczny, dziennikarz naukowy powołany przez Komisję Europejską na funkcję Cyfrowego Ambasadora UE, prezes Instytutu Lema, Bartek Sobczak, który przez ostatnie 7 lat pełnił rolę product directora i mobile directora w firmach takich jak Empik, Modivo i eobuwie, Bartek Pucek - prezes Forward Operators – eksperckiego partnera w budowaniu usług i produktów opartych na Al, Krzysztof Wojewodzic - prezes Escola i czynny naukowiec zajmujący się AI i edukacją, Dominika Bucholc, konsultantka, project managerka i marketerka, zajmuje się badaniem sztucznej inteligencji oraz ekonomią behawioralną, Radek Drzewiecki - prezes LP Group & Youniversity, twórca podcastu Skuteczny CEO oraz autor bestsellerowej książki biznesowej, Lech Kaniuk - doświadczony menedżer i ekspert skalowania biznesu, współzałożyciel i dyrektor generalny SunRoof, jedna z najbardziej znanych postaci sceny startupowej w Polsce i Szwecji, Paula Skrzypecka - starsza prawniczka w Creativa Legal, dr nauk prawnych. Zajmuje się kompleksową obsługą firm technologicznych, start-upów, software house'ów, Marcin Stopa - Head of NeuroResearch w Neuroinsight Lab, Learning and Development Partner w SeeWidely oraz twórca NeuroEfektywnie, Adrian Gamoń - strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, AI, mówca i trener biznesu, a także Anna Ledwoń-Blacha - Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder CRASH Mondays.
Integralną częścią konferencji jest gala Mobile Trends Awards 2023.
- Już od 12 lat kapituła konkursowa przyznaje statuetki MTA. Projekty oceniane są za dostosowanie do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność. Wśród nominowanych znajdują się silne marki, ale także start-upy, które mają szansę zdobyć statuetkę i tytuł zwycięzcy - wyjaśniają organizatorzy.
Kapitułę tworzą eksperci od lat związani z branżą mobile. Identyfikują słabe oraz mocne strony zgłoszeń.
Tylko najlepsze aplikacje oraz kampanie mają szansę na nominację, więc jest to ogromne wyróżnienie. Wybrane projekty biorą udział w dalszej rywalizacji i mają szansę dołączyć do elity tworzącej aplikacje na najwyższym poziomie.
W 2024 roku, w aż 12 kategoriach jak commerce, fintech czy bankowość nominowano 72 projekty. W tym firmy jak VeloBank, Żabka Polska, Modivo, LPP, Orlen czy Trans.eu Group.
Organizatorem Mobile Trends jest Escola, czyli spółka technologiczna tworząca aplikacje internetowe i mobilne. Firma poza podstawową działalnością jako software house dywersyfikuje biznes produktami własnymi, jak wellms, czyli rozwiązaniem edukacyjnym i kursowym. A konferencja adresowana jest do przedsiębiorców wykorzystujących technologie mobilne, przedsiębiorców tworzących technologie mobilne, startup-ów, szukających możliwości do rozwoju, osób zajmujących się projektowaniem aplikacji mobilnych, osób zajmujących się marketingiem, handlem, AI oraz fintechem, a także osób zajmujących się projektowaniem i badaniem UX UI.
Więcej szczegółów na stronie 2024.mobiletrends.pl. Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Customer Experience Manager".