Katarzyna Walczak - członek zarządu/dyrektor marketingu, Agnieszka Jaroszewicz - Total Experience Manager i Natalia Basińska - kierownik wsparcia sprzedaży, zdradzają, jak wspólnie dbają o doświadczenia klientów Wakacje.pl, tj. jak współpracują, słuchają, doskonalą się, edukują i... celebrują! Celebrują przez duże C, bo ostatnio w iście karaibskim stylu – w rajskiej Dominikanie...

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą, która spełnia podróżnicze marzenia Polaków. Mamy w tym spore, bo 24-letnie doświadczenie. Wakacje.pl to z jednej strony największa w Polsce platforma sprzedaży wycieczek, z drugiej sieć salonów sprzedaży, które można znaleźć w całej Polsce. Od 2015 roku jesteśmy częścią Wirtualna Polska Holding. W Wakacje.pl mamy tysiące wycieczek krajowych i zagranicznych, a także ubezpieczenia podróżne, parkingi przy lotniskach i bony wakacyjne. A to nie koniec! Stale rozwijamy naszą ofertę, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów.

Jak dbamy o doświadczenia klientów?

#Współpracujemy

Współpraca to fundament naszych działań. Nie inaczej jest w przypadku CX. Zresztą w Wakacje.pl patrzymy na doświadczenia klientów znacznie szerzej. Klientami są nie tylko osoby kupujące u nas wyjazdy, ale też nasi pracownicy, kontrahenci i partnerzy. Jesteśmy pionierem nurtu Total Experience w branży turystycznej. Promujemy go wewnątrz naszej firmy już od 2021 roku. Powołaliśmy Stream TX, w skład którego wchodzą pracownicy z obszaru marketingu, e-commerce, HR, produktu i sprzedaży. Takie podejście pozwala nam spojrzeć na budowanie pozytywnego doświadczenia klientów z różnych perspektyw.

Cała treść dostępna na platformie INSIGHT, w dziale Inspiracje. Aby otrzymywać newsletter Customail Experience, należy dołączyć do grona prenumeratorów magazynu.