Klienci nie chcą być anonimowi. Chcą otrzymywać komunikację opartą na informacjach o ich sprecyzowanych potrzebach, a Jeff Johnson im to zapewniał – rozmawiał z nimi, zdobywał jednoznaczną wiedzę o ich potrzebach i na podstawie tej wiedzy personalizował swoje oferty. Kluczem do doskonałego Customer Experience, który zapewniał, okazała się personalizacja. I to się nie zmieniło. Dzisiejsze badania pokazują, że 72 proc. klientów chce angażować się tylko w spersonalizowane wiadomości. Aż 80 proc. z nich nie ma nic przeciwko podawaniu szczegółowych informacji na temat ich preferencji produktowych i zainte- resowań. W rzeczywistości nawet 60 proc. woli dokładnie informować firmy, jakimi rodzajami wiadomości e-mail są zainteresowane. W erze e-commerce powiedzielibyśmy, że Jeff Johnson szeroko wykorzystywał dane zero-party do hiperpersonalizacji swoich ofert...

Cała artykuł na łamach trzeciego numeru magazynu "Customer Experience Manager".