Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

02/2024

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Kim jest polski Customer Experience Manager?
Rola Customer Experience Managera wymaga szeregu różnorodnych umiejętności i kompetencji, które zapewnią sukces zarówno idei klientocentryczności w firmie, jak i samej organizacji na rynku. Oczywiście kluczowe są umiejętność zarządzania sprzecznymi celami biznesowymi, umiejętność zarządzania projektami i wdrażania zmiany, umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków, zdolność opowiadania historii, umiejętność budowania relacji i wiele innych...
Czy w Polsce przyjmie się Emotional Value Index?
Na rynku Customer Experience dominują 3 kluczowe wskaźniki klienckie: Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction Index (CSAT/CSI) i Customer Effort Score (CES)...
Udział w konkursach i rankingach rynkowych to strata czasu i pieniędzy?
Jak sprawić, by nasze kontakty z klientem były co najmniej takie, jakie oczekują tego klienci? Część kwestii, którymi trzeba się zająć, jest dostępna chociażby w ChatGPT. Warto jednak spojrzeć, ile z tych oczywistych kwestii rzeczywiście działa u nas w organizacji, naprawdę działa, nie tylko na prezentacjach...
Oswajamy organizację z podejściem kliento- centrycznym
Jak przyznaje, kształtują kulturę organizacyjną tak, żeby sprzyjała innowacjom, działaniom zwinnym. Im bardziej złożona i zróżnicowana działalność, tym większe znaczenie mają płynne procesy... Rozmowa z Izabelą Mościcką, dyrektorką Customer Experience w Banku Gospodarstwa Krajowego...
Czy istnieje przepis na nowoczesne i zwinne zarządzanie doświadczeniami?
Zarządzanie doświadczeniami (XM) jest obecne w Polsce już kilkanaście lat. Z roku na rok przybywa organizacji, które zaczynają dbać o doświadczenia swoich klientów, a także takich, które mają już sporo doświadczenia w wykorzystaniu różnych narzędzi CX: realizują stałe pomiary satysfakcji, skłonności do rekomendacji, analizują głos klienta czy mapują jego podróże...
CX DOSSIER w branży deweloperskiej
Czy zarządzanie doświadczeniami w firmie deweloperskiej różni się od zarządzania w innych branżach? Czym jest i jak obliczać wskaźnik NPS? Czym jest i jak tworzyć i zarządzać Mapą Podróży Klienta, a także jak zarządza Customer Experience jeden z największych polskich deweloperów - Grupa Archicom? O tym wszystkim na kolejnych stronach w naszym DOSSIER...
Branża deweloperska to wyzwanie w zakresie zarządzania CX
Zarządzanie doświadczeniami klientów w firmie deweloperskiej jest specyficzne. Relacja klienta z firmą deweloperską jest rozłożona na lata, a klient kontaktuje się z pracownikami różnych specjalizacji, w tym technicznych...
NPS w branży deweloperskiej
Rynek deweloperski z każdym rokiem przechodzi zmiany. Jeszcze kilka lat temu profesjonalne działania marketingowe prowadziły nieliczne firmy deweloperskie a dzisiaj podstawowy zakres działań ma już wdrożona większość deweloperów...
Chcemy być deweloperem pierwszego wyboru
Twierdzi, że niezależnie od tego, jaka jest sytuacja na rynku, Customer Experience Management jest ważny dla organizacji, bo daje możliwość stałej weryfikacji z tym, co o firmie mówią klienci i jak zmieniają się ich potrzeby... Rozmowa z Dawidem Wroną, dyrektorem zarządzającym ds. sprzedaży i marketingu w randze członka zarządu w Archicom...
Mapowanie doświadczeń klientów w branży deweloperskiej
W branży deweloperskiej, gdzie decyzje zakupowe są często jednymi z najważniejszych i zarazem najtrudniejszych w życiu klientów, zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów oraz optymalizacja ścieżki klienta (Customer Journey) są ważnymi elementami wsparcia klienta w kontakcie z marką...
Przewidujemy istotne zmiany w organizacjach, zespołach CX i działach HR
„Organizacje będą musiały skoncentrować się na rozwijaniu kultury opartej na ciągłym uczeniu się i elastyczności i wykorzystać AI do poprawy zarówno doświadczenia pracowników, jak i klientów. Bądźmy jednak uważni - AI wprowadza szczyptę magii, ale także i trochę chaosu” - przyznaje w rozmowie z magazynem „Customer Experience Manager” Rafał Rząd, Managing Partner for Poland w Forrester...
Dlaczego warto tonować obietnice marki?
„Pani Agnieszko, ale przecież nie możemy nie powiedzieć naszym klientom, że mamy dla nich taką świetną ofertę” - tym słowom zwykle towarzyszy wyraz całkowitego nie przekonania na twarzy mojego rozmówcy czy rozmówczyni...
Polish Customer Centricity Award
Czy potrzebujemy polskiej nagrody klientocentrycznej?...
Nie warto inwestować w CX, bo to nie jest lokata kapitału
Mówi wprost, że CX to jedynie ustrukturyzowana umiejętność przyznania, że punkt widzenia klienta może być inny niż nam się wydaje...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?