Nie istnieje jeden uniwersalny przepis na wyjątkowe Customer Experience.

Nawet w obrębie jednej branży ścieżka zakupu konkretnych produktów może diametralnie się od siebie różnić, a co za tym idzie – rozwiązania, które sprawdzają się u innych, w przypadku Twojej działalności mogą być zupełnie nieprzydatne...

Joe Doria na łamach Computerworld pokusił się o przedstawienie 6 punktów, które warto wziąć pod uwagę i (koniecznie!) dopasować je do swojego modelu biznesowego:

  • Jasna strategia działania.
  • Inwestycja w odpowiednie technologie.
  • Digitalizacja i integracja kanałów dotarcia.
  • Wyróżnienie poprzez innowacje.
  • Wykorzystanie (wszystkich) punktów styku.
  • Troska o swoich pracowników.

Zachęcam do przeczytania całego artykułu (link: https://www.computerworld.com/article/3688349/the-six-degrees-of-customer-experience.html). Podczas projektowania cyfrowych doświadczeń i tworzenia systemów dla naszych klientów, zwracamy szczególną uwagę na to, by stały się one jednocześnie ich wartością dodaną; czymś, co odróżni ich produkt czy usługę od pozostałych na rynku.

Teresa Męcińska-Grzanka
Chief Sales Officer (CSO), SOFTIQ

Wpis został opublikowany w serwisie LinkedIn.