Redakcja:

tel. 22 764 88 40
redakcja@cxmanager.pl

Redaktor serwisu cxmanager.pl oraz platformy INSIGHT:

Bartek Matusiak
naczelny@cxmanager.pl

Adres do korespondencji:

UXON Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
Z dopiskiem: "Customer Experience Manager"

Piszą i komentują: Marta Łukawska-Daruk, Aleksandra Jagiełło-Bono, Beata Szynkowska, Tomasz Kras, Marta Dróżdż, Piotr Wojciechowski, Joanna Hirsz, Jacek Kotarbiński, Aleksandra Krzynówek, Maciej Buś, Martyna Tarnawska, Izabela Misztal, Agnieszka Balcer-Thinlay, Anna Szczepańska, Anna Mikołajczyk, Anna Kopczyk, Klaudia Fedko, Krzysztof Marzec, Justyna Jakubek, Szymon Dembowski, Małgorzata Krześniak, Aga Szóstek, Przemysław Dziubek, Przemysław Kuraczyk, Grzegorz Ostrowski. 

Redakcja nie zwraca materiałów niezamówionych, zastrzega sobie prawo redagowania nadesłanych tekstów, nie odpowiada za treści zamieszczanych reklam i ogłoszeń.

Reklama: reklama@cxmanager.pl
Prenumerata: prenumerata@cxmanager.pl

Wydawca:

UXON Sp. z o.o.
Grzybowska 87
00-844 Warszawa

Customer Experience Manager to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. W każdym numerze można znaleźć aktualne informacje z kraju i ze świata, opinie, komentarze, a także fachowe porady i warsztaty. Magazyn to lektura obowiązkowa dla przedsiębiorców, prezesów, dyrektorów działu marketingu i obsługi klienta, specjalistów ds. marketingu a także doradców marketingowych, czy strategicznych i oczywiście CX managerów. Serwis cxmanager.pl to z kolei integralna część magazynu "Customer Experience Manager". Oprócz bieżących informacji i komentarzy (EDIT PAGE), można w nim znaleźć aktualne oferty pracy, przydatne narzędzia, czy informacje na temat szkoleń, kursów i konferencji branżowych. INSIGHT to zaś zamknięta platforma (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM), gdzie publikowane są dodatkowe materiały premium, niepublikowane w serwisie i magazynie.