Customer Experience Manager

06/2022

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

Spis treści

To już ostatni numer magazynu... w tym roku!
Przekazuję w Wasze ręce szósty (tak, s-z-ó-s-t-y) i zarazem ostatni numer magazynu... w 2022 roku! Można by powiedzieć - udało się. Ale... Nie będę wówczas fair wobec siebie i wszystkich, którzy byli (i są) w ten projekt zaangażowani...
Jaka będzie przyszłość zarządzania doświadczeniami klientów?
Jak wynika z Raportu PZU „Customer Experience - z klientem na dobre i złe”, sprostanie oczekiwaniom klientów będzie wymagało dostarczenia spójnych i w pełni omnikanałowych doświadczeń.
Uczestnicy wyszli z pewnym niedosytem
Drugiego dnia festiwalu insightów i innowacji INSUMMIT, odbył się panel CX. Był wisienką na torcie spośród wszystkich innych wystąpień...
Alternatywa dla NPS?
Ostatnio wśród osób związanych (a nawet nie) z Customer Experience Management wrze jeden temat: wady i zalety Net Promoter Score® (w skrócie NPS®).
Sztuczna inteligencja i dbanie o planetę, to przyszłość CX
Customer Experience w dzisiejszym świecie, to technologie i wiedza o kliencie, którą organizacje powinny wykorzystywać do budowania i wzmacniania swojej pozycji na rynku...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?