Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

03/2022

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

CX jest kobietą!
Za nami dwa numery i... dwie “męskie” okładki, dwa “męskie” wywiady na ostatnich stronach i wiele tekstów napisanych przez panów...
Po prostu wypada być przyzwoitym
Niezależnie od tego, czy będziemy pomoc potrzebującym rozpatrywać w kwestiach „to jest/to nie jest zarządzane w ramach Customer Experience”, to wszelkie działania pomocowe, CSRowe i tak mają wpływ na nasze doświadczenia z marką.
Kim są i jakie mają potrzeby osoby przybyłe z Ukrainy?
Chcąc dobrze zrozumieć specyfikę i potrzeby osób przybyłych z Ukrainy w okresie wojny, agencja badawcza MINDS & ROSES wykonała badanie.
Przyjazny bank to taki, który dba także o emocje klienta
Rozmowa z Jackiem Wieczorkowskim, kierownikiem zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Santander Consumer Bank...
DOSSIER
Czy jest Employee Experience i jak się zabrać za EX?
Zbuduj klientocentryczną firmę
Wyruszając w podróż Customer Experience, poza działaniami ukierunkowanymi na poprawę doświadczeń klientów, warto zaplanować też działania, które wpłyną na kulturę organizacyjną firmy – by była prokliencka.
O rebelii w korporacji, która skończyła się doskonałym Employee Experience
Gdy wpisuje się w wyszukiwarkę Google hasło “employee experience” pojawia się około 3 680 000 000 wyników. Ograniczając poszukiwania do rynku polskiego i wpisując frazę “zarządzanie doświadczeniami pracownika”, uzyskuje się już jedynie około 12 300 000 wyników.
Już niedługo w każdej firmie będą jednostki CX i EX
Jak pracuje zespół Employee Experience w Play, co jest jego głównym źródłem pozyskiwania wiedzy o potrzebach pracowników i dlaczego już niedługo w każdej firmie, której zależy na rozwoju, obok Sprzedaży, Marketingu czy IT, będą jednostki CX & EX?
5 rad, jak pożenić CX z EX
Jeśli firma wie, iż istnieje bardzo silny i nierozerwalny związek pomiędzy świetnymi doświadczeniami klientów, a wysoką motywacją pracowników, którzy ich obsługują, to warto, aby zrobiła kolejny krok...
Szczęśliwi pracownicy mają ogromny wpływ na Customer Experience
Zasada jest prosta. Jeśli firma ma zadowolonych pracowników, klienci również będą zadowoleni. Tylko... co robić, aby pracownicy byli faktycznie zadowoleni i szczęśliwi?
Analiza Employee Experience w 3 krokach
Celem analizy Employee Experience jest z jednej strony znalezienie wszystkich barier, punktów bólu pracowników, które przeszkadzają im, a czasami uniemożliwiają wykonanie pracy w taki sposób, by klient był zadowolony.
Pracownicy najlepszymi ambasadorami marki
Mówi się, że lojalni pracownicy w każdej firmie tworzą lojalnych klientów. I ciężko się z tym nie zgodzić...
Co warto wiedzieć o pracownikach z różnych pokoleń
Co zrobić, jeśli w jednym co-worku spotykają się osoby o różnym podejściu do wypełnienia swoich obowiązków?
Najważniejsze w CX? Być dociekliwym, otwartym i zadawać dużo pytań
Rozmowa z Anną Janiczek, dyrektor zarządzającą ds. relacji z klientem w PZU
Który aspekt doświadczeń klientów należy „wziąć na warsztat” w pierwszej kolejności?
Ostatnie dwa lata wymusiły na wielu biznesach dynamiczne wdrażanie zmian i stworzenie całkiem nowego środowiska pracy oraz komunikacji z klientami.
Zindywidualizowany e-commerce zmienia Customer Experience
W 1965 roku Jeff Johnson, pierwszy pełnoetatowy pracownik Nike, otworzył sklep Nike w Kalifornii. Do każdego klienta podchodził indywidualnie.
CX w branży spożywczej
Choć częściej mówi się o Customer Experience w kontekście usług, to równie dobrze może pomóc w realizacji celów biznesowych marek produktowych.
Business Experience właśnie wkroczył na salony
W dzisiejszym świecie wzrost sprowadza się do doświadczenia. I jeśli firmy chcą być częścią tego wzrostu, muszą wyjść poza utrwalone normy Customer Experience.
NPS - powszechny i popularny, ale czy na pewno prawidłowo mierzony?
Net Promoter Score (NPS), to prawdopodobnie najpopularniejsza miara doświadczeń klienta.
Czy Twoja firma ma duszę i serce?
Jeśli myślisz o swoich klientach, jak o najlepszych przyjaciołach - myślę, że prowadzisz firmę z najlepszą intencją dbałości o klienta, a nie o sprzedaż.
3 książki dla CX managera
Ponieważ to już trzeci numer magazynu „Customer Experience Manager”, Aleksandra Nowak z User.com postanowiła wybrać trzy książki, po które powinien sięgnąć każdy CX manager.
10 pytań do...
Zgodnie z tradycją, na przedostatnich stronach magazynu eksperci od CX zdradzają, skąd czerpią inspiracje, jakie książki i narzędzia polecają, a także dlaczego warto inwestować w CX.

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?