Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

04/2022

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Czy to już ostatni numer magazynu?
Doszły mnie słuchy, że w niektórych kręgach CXowych robiono zakłady, ile numerów magazynu uda się nam wydać. Rekord to podobno... cztery!
Departament Doświadczeń Zakupowych zamiast Departamentu Sprzedaży?
Każda organizacja ma swoją strukturę organizacyjną. Gdy przyjrzymy się definicji “struktury organizacyjnej” (D.Jemielniak i in. 2015), dowiemy się, że to sposób formalnej organizacji firmy, zestaw elementów (komórek organizacyjnych) i powiązań między nimi (przepływów informacji, formalnych podziałów obowiązków).
Jak banki mogą doskonalić CX?
To kluczowe czasy dla sektora bankowego. Choć branża obronną ręką przeszła przez okres pandemii i w ostatnich kwartałach zanotowała rekordowe wzrosty przychodów, obecne otoczenie biznesowe jest zupełnie inne.
Najlepsze praktyki CX stosowane prze liderów rynku
Firmy, które aktywnie prowadzą działania w obszarze Customer Experience, mają 26 razy większą szansę na zwiększenie rocznego przychodu nawet o 20 proc. lub więcej, niż organizacje, które nie prowadzą żadnych aktywności w tym obszarze.
Czy CX jest tylko na dobre czasy?
Czy firmy powinny w ogóle przejmować się podejściem do pracowników (Employee Experience) i klientów (Customer Experience)? Czy nie powinny skupić się wyłącznie na technicznej stronie biznesu, aby go utrzymać?
Sprzedawca – partner "in crime"
Cykl sprzedażowo-zakupowy to dzisiaj sparring dance. Klient nie jest już tylko odbiorcą. Jest osobą, która się rozwija, śmiało deklaruje swoje wartości i... nie czeka na partnera do tańca...
CASE STUDY
W tym wydaniu magazynu, w ramach CASE STUDY, kilka przykładów, jak wyglądały początki CX m.in. w LUX MED, Skarbnicy Narodowej i Credit Agricole...
Żeby zrozumieć konsumenta, trzeba wejść w jego buty
Rozmowa z Anną Kotuniak–Partycką, Consumer Experience Managerem & Strategic Lead w Philip Morris International...
Jak przekonać do CX nieprzekonanych?
Z jednej strony można by uznać, że nieprzekonanych nie warto przekonywać i należy się skupić na swojej pracy. I trochę w tym racji jest. Jednak w przypadku działań CXowych nie jest to takie jednoznaczne. Dlaczego?
Transformacja CX do BX na ludzkich zasadach
Prawdopodobnie wszystko zaczęło się w 2016 roku. Firma Adobe po raz pierwszy użyła sformułowania Business of Experience (BX) podczas Adobe Summit...
Najgorsze błędy w zarządzaniu CX
Kto choć raz w swojej karierze zawodowej nie popełnił błędów próbując nowych rzeczy, podejmując nowe działania?
Jak zaplanować badania do ścieżki klienta?
Ile metod badawczych można wykorzystać, żeby ułożyć ścieżkę klienta? Dużo. A które faktycznie warto wykorzystać?
CX to nie wszystko!
„Wszystko pięknie, interfejs macie fenomenalny, soft jest banalny w obsłudze, a specjalistka, którą nam przydzieliliście to nasza najlepsza kumpela i chyba zostanie matką chrzestną mojego bobasa. Ogólnie idzie świetnie, tylko... wyników jakby nadal brak”. Ta hipotetyczna sytuacja właściwie konkluduje tytuł artykułu, ale warto ją odwrócić i wziąć pod lupę dwa pojawiające się tu czynniki: doświadczenia i wyniki...
Hiperpersonalizacja Customer Experience w e-commerce
W artykule zatytułowanym „Zindywidualizowany e-commerce zmienia Customer Experience” na łamach trzeciego numeru magazynu została wysunięta i uzasadniona hipoteza, że personalizacja komunikacji marketingowej, to ważny element doskonalenia Customer Experience...
Umiejętności miękkie będą kluczowe
Gdyby próbować odpowiedzieć na pytanie, co przesądza o osiągnięciu sukcesu życiowego, mielibyśmy wyzwanie - tych czynników, zarówno politycznych, ekonomicznych i socjologicznych jest wiele. Nie każdy zależy od nas, ale wśród tych, które mamy pod kontrolą, znajdziemy na pewno umiejętności...
Niewidzialny Doradca
Obecne czasy, często z ironią, nazywane są „instant”. Klienci oczekują bowiem kontaktu z firmą 24/7, przeróżnymi kanałami dostosowanymi do ich preferencji oraz natychmiastowych odpowiedzi...
10 pytań do...
Od jak dawna zajmuje się CXem, gdzie zdobywa wiedzę, dlaczego warto inwestować w CX, a także co radzi specjalistom od CX - m.in. na te pytania odpowiada Paweł Bielski, Customer Experience Manager w mLeasing...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?