Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

04/2023/CXM

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Z wizją dyrektorze i prezesie!
Rolą każdego dyrektora zarządzającego jest budowanie wartości, obejmującej kilka obszarów: wartość dla organizacji, która przejawia się we wzroście oraz generowaniu zysku, wartość dla klientów oraz pracowników, która przejawia się w budowaniu ich zaangażowania oraz wartość dla świata, która przejawia się w działaniu na rzecz społeczności oraz środowiska...
Nasza strategia jest klientocentryczna i dlatego wygrywamy
Rozmowa z Karoliną Kawską, prezeską Tigers, agencji digital marketingu...
Ciemna strona koncepcji CX-owych
CX to symbol nawrócenia się na niezwykle etyczne postępowanie wobec klienta. Ale dla jedynie pewnej grupy menedżerów. Dla innych jest zbiorem zasad wywołujących pozytywny impakt na wyraźne oddziaływanie na, i odmienne od dotychczasowego, postępowanie wobec klienta...
Czas na Employee Experience Management
Dziś - do poczytania na plaży, bo to w końcu wakacyjny numer - kilka wskazówek, jak zabrać się za budowanie Employee Experience (EX) w firmie, jak słuchać głosu pracownika, jak stworzyć z tego program ogólnofirmowych działań...
Błędy i czynniki sukcesu przy wykorzystaniu mapowania podróży klientów
Mapowaniem zachwyca się świat marketingu i Customer Service. Coraz częściej sprzedaż i zarządy. Umożliwia bowiem generowanie pożądanych i wartościowych doświadczeń klientów...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?