Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

03/2023/CXM

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Po co wydawać na inicjatywy CX, skoro dobrze nam idzie?
W pierś niech uderzy się ten, kto będąc odpowiedzialnym za zarządzanie firmą, nie zadał (nawet tylko sobie) takiego pytania. A każdy profesjonalista Customer Experience (CX) niech powie, że nigdy nie naszła go wątpliwość: czy faktycznie działania poprawiające doświadczenia mają biznesowy sens... szczególnie, gdy firma dobrze prosperuje?
Człowiek jest dla nas ważny. I ten wewnątrz firmy, i ten na zewnątrz
Rozmowa z Moniką Kolaszyńską, prezesem zarządu Super-Pharm Poland...
Kultura organizacyjna jako filar podejścia do Customer Experience
Dlaczego niektórzy ludzie ekscytują się swoim miejscem pracy? Podczas gdy inni narzekają i przekazują złą opinię na zewnątrz? Możliwe, że po prostu nie pasują do kultury organizacji...
W niepewnych czasach ważne staje się budowanie rentownego biznesu
Jak sprawić, by doświadczenia klienta przełożyły się na zwiększenie wydajności i zmniejszenie kosztów przy zachowaniu większej liczby klientów?
Infuzja w biznesie, czyli rewolucja bez rewolucji
Można by pisać o zmianach, które zachodzą na świecie, o inflacji, wpływie ocieplenia klimatu na biznes czy sytuacji geopolitycznej. Ale o tym mówią wszyscy w kontekście rewolucyjnych działań, jakie trzeba podjąć, aby przetrwać w obecnych czasach. Biznes jednak nie potrzebuje rewolucji, aby z powodzeniem funkcjonować w zmiennym środowisku. To, na co mógłby zwrócić uwagę, to Infuzja – autorski proces Klientocentrycznych na nowe czasy, który nie wymaga burzenia wszystkiego, co biznes osiągnął do tej pory, lecz wykorzystania i wzmocnienia potencjału organizacyjnego firm, aby mogły z optymizmem patrzeć w przyszłość...
Made With Bravery: Serving Customers amid the War
Made With Bravery is a shining example of entrepreneurial spirit in the face of adversity. Launched amids the full-scale war in Ukraine, this online marketplace has not only adapted to the challenging conditions but has also managed to provide a high level of customer support and interaction under extreme pressure...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?