Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

05/2023/CXM

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Ochrona tego, co ważne – InterRisk w trosce o klienta
InterRisk to kolejna firma, która coraz więcej inwestuje w Customer Experience. W styczniu tego roku powołała do życia dział CX. Piotr Narloch, prezes InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group przyznaje, że “określenia, takie jak punkty styku, punkty bólu czy ścieżka klienta pojawiają się niemalże na każdym spotkaniu operacyjnym i posiedzeniach zarządu” i że „wszystkie procesy w spółce są rozwijane i optymalizowane z myślą o doświadczeniu klienta”...
Klientocentryczność wymaga wysiłku
Zmiana kursu na klienta jest łatwa. Wystarczy dobre przemówienie menedżera na wysokim szczeblu (im wyżej, tym lepiej), trochę dobrej PR-owej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, kilka nośnych haseł, może nawet warsztaty projektowania Customer Journey lub inne kreatywne warsztaty projektowania doświadczeń...
Kultura OpsTalent oparta jest na wellbeingu
Choć historia OpsTalent zaczęła się od... randki w ciemno, dziś wszystko w firmie jest bardzo jasne. Zarząd firmy jasno komunikuje, że jej fundamentem są pracownicy, a kultura organizacji oparta jest na wellbeingu...
Jak kadra zarządzająca może skutecznie wspierać Customer Experience
Aby mieć dobre efekty zarządzania doświadczeniami klientów trzeba m.in. zacząć od dobrej współpracy wewnętrznej. Niezbędne jest tu wsparcie kadry zarządzającej...
Młodzi na rynku pracy: leniwi marzyciele czy ofiary zmieniającej się rzeczywistości?
Mój cykl felietonów na łamach magazynu “Customer Experience Manager” zacznę od trendów, które warto znać i rozumieć, jeśli buduje się organizację stawiającą nie tylko na doświadczenia klientów, ale również i pracowników...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?