Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

05/2023

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

CX mocno czerpie z kompetencji Service Designu i na odwrót
Na swoim profilu na LinkedIn uwagę przykuwa jej tajemniczy opis: Customer-Journey Orchestrator. Kiedy jednak zaczyna opowiadać o swoich firmowych obowiązkach... wszystko staje się jasne.
5 pułapek budżetowania w obszarze CXM
Przełom trzeciego i czwartego kwartału to w większości firm czas, w którym dla menedżerów zaczyna się gorący okres tworzenia planów i budżetów na kolejny rok...
Warsztat Customer Experience i Employee Experience Managera
Pomocne narzędzia i technologie w pracy Customer Experience i Employee Experience Managera...
Medallia - lider w kategorii Customer Experience Management
Medallia przechwytuje sygnały i głos klientów w istotnych momentach i przekształca je w rekomendację działań poprzez generowanie spersonalizowanych raportów w czasie rzeczywistym...
Pomagamy w zrozumieniu wartości dodanej płynącej z Medallii
Świadomość wartości i konieczności inwestowania w CX, słuchania głosu klienta czy pracownika, a co najważniejsze - odpowiedniego i sprawnego reagowania na ten głos, jest już bardzo duża i deklarowana przez zdecydowaną większość przedsiębiorstw, z jakimi rozmawiamy na polskim rynku...
Jak wybrać właściwe narzędzie do budowania map podróży ex post?
Wielu Customer Experience Managerów, ale także zarządzających firmami szuka narzędzi cyfrowych, które wsparłyby ich, ułatwiły mapowanie podróży klienta. Szukają narzędzia bardziej przyjaznego, niż nie-zawsze-ulubiony Excel, obawiają się nietrwałości mapy zbudowanej z karteczek post-it na ścianie (fizycznej bądź wirtualnej)...
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pracy Customer Experience Managera?
Konkurencja w biznesie stale rośnie. Rozumienie i dostarczanie doskonałego doświadczenia klienta jest już priorytetem dla wielu firm. Rolą Customer Experience Managera jest zagwarantowanie klientom satysfakcjonujących interakcji z marką na każdym etapie ich podróży....
KopCXiuszek. Historia prawdziwa
Z reguły nie opowiadamy bajek o naszym narzędziu. Gdybyśmy jednak to robili, opowieść zaczynałaby się mniej więcej tak: Nie tak dawno temu za siedmioma Mordoru wieżowcami, była sobie wielka firma obuwnicza z licznymi oddziałami. Po kraju całym biura swe rozsiała, a w najmniejszym z nich historia ta się rozegrała...
Jak wygenerować wartość biznesową z końcowych doświadczeń klienta?
Nie od dziś wiadomo, że nadal wiele firm nie potrafi żegnać się z klientami, a już na pewno kończyć współpracę empatycznie i z klasą...
Usypywanie górek przy okazji zasypywania dołków
„Pani Agnieszko, a czy my nie powinniśmy najpierw naprawić wszystkich tych rzeczy, które dziś u nas nie działają, zanim zabierzemy się za budowanie wartości emocjonalnej?” - to pytanie, które dostaję praktycznie zawsze, gdy rozpoczyna się rozmowa o budowaniu strategii doświadczeń. I jest ono całkowicie uzasadnione. Bo przecież najpierw trzeba zbudować podstawy pragmatyczne, żeby klienci się nie zniechęcili i nie odeszli zanim dana firma zacznie pokazywać, że potrafi być empatyczna i przyjemna w użytkowaniu...
Omnichannel – przyszłość, teraźniejszość, a może już przeszłość?
„Omnichannel jest przereklamowany i w większości przypadków nie kalkuluje się biznesowo” – te słowa wypowiedziane przez znajomego bankowca postawiły mnie na nogi lepiej niż podwójne espresso w pochmurny dzień...
Customer Experience staje się integralną częścią rozwoju biznesu
Nie ma wątpliwości, że „cierpliwość, konsekwencja i ciągła praca z zaangażowaniem top managementu i wszystkich pracowników jest kluczem do sukcesu”. Zaznacza jednak przy tym, że „najważniejsza jest narracja i komunikacja we wprowadzaniu myślenia, że głos klienta to prezent, a nie słowa krytyki dla konkretnych działów czy osób”. Rozmowa z Karoliną Sielską-Bielską, Customer Experience Managerem w Symfonii...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?