Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

04/2023

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Analiza niezamówionego głosu klienta to kompetencja, którą trzeba rozwijać w organizacji
Dziś klienci mają szeroki wybór produktów i usług. Co więcej – wiele z nich na pierwszy rzut oka nie różni się zbytnio od konkurencji. To sprawia, że konkurowanie o klienta, zarówno przyszłego, jak i obecnego jest coraz trudniejsze, bo dotyka obszarów do tej pory nie utożsamianych z marketingiem...
Stan Phelps o idei DX i jej znaczeniu w budowaniu doświadczeń klientów
Warto zapraszać niezwykłych gości, którzy czasem bardziej, a czasem mniej znani, zaszczepiają pasję do biznesu w ramach webinarów organizowanych przez MBA Business Club WANS...
Customer Experience i Employee Experience w branży finansowej i ubezpieczeniowej
Niedawno uczestniczyłem w FinTech & InsurTech Digital Congress, gdzie omawiane były trendy w rozwoju technologii stosowane w sektorze finansowym i ubezpieczeniowym. Mnie najbardziej interesowały oczywiście Customer Experience oraz Employee Experience...
CX może podnieść wśród obywateli Tax Morale
Rozmowa z Waldemarem Kupcem, CX Team Managerem w Ministerstwie Finansów
Citizen development – technologiczne podejście przyszłości
Sztuczna inteligencja i ChatGPT to najgłośniejsze, ale nie jedyne nowinki technologiczne ostatnich lat. Przed nami wszystkimi otwiera się szereg możliwości, a rozwój technologiczny organizacji staje się bardzo ważną składową strategii Customer Experience. Czy firmy są na to gotowe?
Persona non grata, czyli ostatnie pożegnanie użytkownika i praktykocentryczna przyszłość projektowania
Od marketingu, przez strategię, szeroko pojęty design i projektowanie, aż do kreowania Customer Experience – we wszystkich wspomnianych dziedzinach do niedawna główny prym w procesie twórczym wiódł docelowy “user”, czyli finalny użytkownik tego, co firma tworzyła...
Mapa jakości doświadczeń – budżetowa wersja Mapy Podróży Klienta
Wśród firm skoncentrowanych na kliencie, czyli budujących swój biznes w oparciu o wiedzę o tym, czego oczekują i jaka jest perspektywa klientów, rekordowe zainteresowanie budzi w ostatnich latach temat diagnozy doświadczeń i budowania Map Podróży Klienta...
Trudności i wyzwania w projektowaniu zorientowanym na klienta
Firmy coraz częściej, chcąc zapewnić wyjątkowe doświadczenia swoim klientom, sięgają po metody projektowe, takie jak service design, które pomagają im to osiągnąć...
CX to wielka szansa dla polskich firm rodzinnych
Rozmowa z Pawłem Jareckim, menedżerem transformacji klientowskich w czołowych polskich firmach publicznych i rodzinnych...
Jak w praktyce doceniać klientkę i klienta?
Klienci bardzo lubią, gdy marki ich doceniają. To oczekiwanie rośnie proporcjonalnie do długości stażu klienckiego. Z cytowanego w numerze maj- czerwiec 2023 magazynu “Customer Experience Manager” badania firmy Minds & Roses wynika, że potrzeba doceniania jest wśród konsumentów powszechna i niezależna od wieku...
Wizja w strategii? Ale po co?
Zgłosiła się do mnie niedawno pewna organizacja. - Pani Agnieszko, mamy strategię rozwoju, ale nie do końca wiemy, co z nią zrobić - z lekkim zawstydzeniem przyznał szef odpowiedzialny za rozwój. - Co to znaczy, że nie bardzo wiecie, co z nią zrobić? - zapytałam. - No bo niby mamy plan działania - mój rozmówca na chwilę zawiesił głos, próbując ująć w słowa zaistniały problem...
Linia Technolo- giczna Dobrych Doświadczeń, czyli jak liczyć zwrot z inwestycji w CX
W praktyce – nie tylko biznesu – rzadko zdarza się, że rzeczywistość jest wyrazista. Że wszystko jest czarne, albo białe. Większość zjawisk, z którymi mamy do czynienia, ma naturę nie wyrazistą. Tak dzieje się zresztą nawet na poziomie cząstek elementarnych - paradoks goni paradoks, króluje nieoznaczoność. Problemy w biznesie też nie mają prostych rozwiązań...
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów
Książka autorstwa Stephena Wendela pod takim właśnie tytułem, to fascynujący przewodnik po zdobyczach nauk o zachowaniu. Pozwala zgłębić tajniki wpływu psychologii na zachowanie użytkowników i klientów. Jest to niezwykle istotne dla każdego, kto pragnie osiągnąć sukces w dzisiejszym konkurencyjnym rynku...
Przekaz emocjonalny, który płynie z wypowiedzi klientów jest impulsem do zmian w świadomości pracowników
Pokazywanie profitów i przede wszystkim oszczędności z inwestycji podejmowanych w ramach działalności CX- owych, to w jej ocenie szansa na potwierdzenie, że CX się opłaca i warto w niego inwestować. W codziennej pracy również dostrzega potrzebę pracy jeszcze bardziej z kosztami i umiejętnościami prezentowania adekwatnych KPI. Rozmowa z Magdą Sławętą, Experience Quality Specialist w Experience Design Team w IKEA...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?