Customer Experience Manager

04/2023

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Analiza niezamówionego głosu klienta to kompetencja, którą trzeba rozwijać w organizacji
Dziś klienci mają szeroki wybór produktów i usług. Co więcej – wiele z nich na pierwszy rzut oka nie różni się zbytnio od konkurencji. To sprawia, że konkurowanie o klienta, zarówno przyszłego, jak i obecnego jest coraz trudniejsze, bo dotyka obszarów do tej pory nie utożsamianych z marketingiem...
Stan Phelps o idei DX i jej znaczeniu w budowaniu doświadczeń klientów
Warto zapraszać niezwykłych gości, którzy czasem bardziej, a czasem mniej znani, zaszczepiają pasję do biznesu w ramach webinarów organizowanych przez MBA Business Club WANS...
Customer Experience i Employee Experience w branży finansowej i ubezpieczeniowej
Niedawno uczestniczyłem w FinTech & InsurTech Digital Congress, gdzie omawiane były trendy w rozwoju technologii stosowane w sektorze finansowym i ubezpieczeniowym. Mnie najbardziej interesowały oczywiście Customer Experience oraz Employee Experience...
CX może podnieść wśród obywateli Tax Morale
Rozmowa z Waldemarem Kupcem, CX Team Managerem w Ministerstwie Finansów
Citizen development – technologiczne podejście przyszłości
Sztuczna inteligencja i ChatGPT to najgłośniejsze, ale nie jedyne nowinki technologiczne ostatnich lat. Przed nami wszystkimi otwiera się szereg możliwości, a rozwój technologiczny organizacji staje się bardzo ważną składową strategii Customer Experience. Czy firmy są na to gotowe?
Persona non grata, czyli ostatnie pożegnanie użytkownika i praktykocentryczna przyszłość projektowania
Od marketingu, przez strategię, szeroko pojęty design i projektowanie, aż do kreowania Customer Experience – we wszystkich wspomnianych dziedzinach do niedawna główny prym w procesie twórczym wiódł docelowy “user”, czyli finalny użytkownik tego, co firma tworzyła...
Mapa jakości doświadczeń – budżetowa wersja Mapy Podróży Klienta
Wśród firm skoncentrowanych na kliencie, czyli budujących swój biznes w oparciu o wiedzę o tym, czego oczekują i jaka jest perspektywa klientów, rekordowe zainteresowanie budzi w ostatnich latach temat diagnozy doświadczeń i budowania Map Podróży Klienta...
Trudności i wyzwania w projektowaniu zorientowanym na klienta
Firmy coraz częściej, chcąc zapewnić wyjątkowe doświadczenia swoim klientom, sięgają po metody projektowe, takie jak service design, które pomagają im to osiągnąć...
CX to wielka szansa dla polskich firm rodzinnych
Rozmowa z Pawłem Jareckim, menedżerem transformacji klientowskich w czołowych polskich firmach publicznych i rodzinnych...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?