Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

06/2023

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Trendy, technologie i przyszłość Customer Experience w najnowszym raporcie PZU
Pod koniec października PZU udostępnił swój najnowszy raport CX. Nosi on tytuł “Epoka nowych doświadczeń” i przygląda się roli technologii w tworzeniu najnowszych trendów w obszarze CX...
Technologia jest ważna w CX, ale nie zastąpi człowieka
Pierwsza edycja konferencji Customer Experience OEX Summit, która miała miejsce w 2022 roku, spotkała się z niezwykle entuzjastycznym przyjęciem...
4 x TAK za zamykaniem pętli usprawnień
W ostatnim czasie na łamach magazynu „Customer Experience Manager” pojawiło się wiele publikacji o korzystaniu z głosu klienta i odpowiednim jego analizowaniu...
Marzę, żeby zespół CX przestał być w firmie potrzebny
Kibicuje trendowi, który rośnie, czyli prawdziwemu zaangażowaniu firm w kwestie środowiskowe czy społeczne. Ale - jak podkreśla - ma na myśli zaangażowanie prawdziwe i w duchu „autentyczności marek”...
Jak skutecznie wdrożyć zamkniętą pętlę usprawnień opartą na głosie klienta?
Tak jak modelowa zamknięta pętla usprawnień oparta na głosie klienta ma 12 podstawowych kroków, tak i checklista działań dla Customer Experience Managera - dzięki którym może on wdrożyć i zapewnić sprawne działanie pętli - zamyka się w 12 punktach...
Wiele odsłon ścieżki klienta w służbie zarządzania biznesem
Mapa Podróży Klienta, zwana także ścieżką klienta jest już dobrze znanym narzędziem. Szanse, jakie daje, a także trudności, jakie stwarza jej tworzenie i wykorzystanie były już kilkukrotnie opisywane na łamach niniejszego magazynu...
Trendy w Customer i Employee Experience Management
Zobacz, na co - zdaniem dyrektorów i kierowników Customer, Employee i Patient Experience - warto zwrócić uwagę w 2024 roku...
Rok 2024 pod znakiem Human Experience
Każda organizacja ma swojego klienta - nie ma znaczenia czy jest ona duża, mała, działająca na rynku B2B, czy B2C, funkcjonująca jako firma komercyjna, organizacja pożytku publicznego, przedsiębiorstwo publiczne, czy urząd. Aktualnie do zmiany kierunku na klienta przekonywać już nikogo nie trzeba...
Dążę do tego, aby minęły czasy zerojedynkowego postrzegania księgowości
„Świadczenie usługi w sposób kompletny, zgodny z wymogami narzuconymi przez ustawodawcę czy określonymi przez klienta i w terminie są podstawą, ale to właśnie podejście, bieżąca komunikacja, proaktywne wskazywanie ryzyka czy szukanie alternatywnych rozwiązań są wartością, którą klienci coraz mocniej cenią”...
Proces Cień
Znacie może bajkę Hansa Christiana Andersena pod tytułem „Cień”? Jest to chyba jedna z najmroczniejszych baśni, jakie napisał. W tej historii Cień porzuca swojego właściciela. Uwolniony, wędruje przez miasta i wsie, poznaje ludzi, dorabia się majątku i doświadcza para-ludzkiego życia...
Phygital, czyli dlaczego offline + online = 3
Gdy kilka miesięcy temu znajoma zwróciła się do mnie z prośbą o tekst na temat trendów CX w kanale offline, byłem pewny, że albo ona się przejęzyczyła, albo ja źle usłyszałem...
Oparty na danych rozwój CX to nie trele-morele
Choć twierdzi, że to nic odkrywczego, to jest zdania, że CX po prostu się opłaca i jest to najlepsza droga, aby firma mogła dalej się rozwijać. Ma jednak przy tym radę - aby być wytrwałym, bo droga ku klientocentryczności często jest długa, kręta i wyboista...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?