Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

06/2023/CXM

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

CX i CEM są zagadnieniami istniejącymi w ramach koncepcji marketingu
Niezwykle miło zrobiło mi się, kiedy inny autor magazynu napisał otwarte podziękowania za to, że na łamach czasopisma mógł poznać nieco inny, bardziej autorski niż powszechny, sposób postrzegania zagadnień CX-o- wych. Inny niż te najbardziej popularne i najczęściej cytowane. ..
Latarnik CX-owy
Do napisania tego artykułu i ankiety sprowokował mnie Fred Reichheld*, twórca NPS®, który w artykule „Historia miłości do klienta w trzech aktach” przyznał, że nowe idee, które kwestionują status quo nie wzbudzają zaufania...
Chcemy włączyć wszystkie obszary organizacji w działanie na rzecz klienta
Jego zdaniem dzisiaj nikt już nie ma wątpliwości, że inwestowanie w doświadczenia klienta powinno być standardem w dojrzałych organizacjach...
Jak stać się liderem skoncentrowanym na człowieku?
Koniec 2023 roku to moment, w którym rynkiem i firmami rządzą i klienci i pracownicy. Nigdy wcześniej na rynku i jedni i drudzy nie mieli tak dużo do powiedzenia i w tym kontekście nie mieli tak wielkiego znaczenia w budowaniu, rozwoju i decydowaniu o przetrwaniu przedsiębiorstwa...
W XXI wieku Excel w strategicznych decyzjach to za mało
Prowadzenie biznesu, małych czy dużych firm, kiedyś było w wielu aspektach prostsze. Mało kanałów kontaktu klienta z firmą, mniej wymagający klienci, którzy z ochotą akceptowali to, co im dostarczały firmy. Konkurencja, która nie patrzyła sobie przez ramię i nie kopiowała nowości kilka chwil po ich wypuszczeniu na rynek...
L jak lider!
Mitologizacja dotyka wielu sfer naszego życia - tego po co się uczymy, co powinniśmy jeść i jak dokonujemy wyborów. Nie omija również biznesu. Lider to modna etykieta, słowo wytrych, które szturmem wdarło się na salony zarządzania i rozwoju...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?