Wybrana przez Orange osoba otrzyma umowę o pracę na czas nieokreslony i tym samym obejmie stanowisko kierownika lub kierowniczki Wydziału Strategii Customer Experience. 

Do obowiązków nowego pracownika należeć będą m.in.: projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów, analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych, angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń klientów poprzez m.in. promocję postaw oraz współpracę międzyobszarową, a także inicjowanie, koordynacja, realizacja projektów i inicjatyw wspierających realizację celów Customer Journey. 

"Jesteśmy różnorodnym zespołem, który zajmuje się opracowywaniem i realizacją działań ukierunkowanych na tworzenie pozytywnych doświadczeń klientów" - zachęca Orange. 

Szczegóły oferty na stronie orange.jobs. Więcej informcji nt. ofert, awansów, czy zwolnień – na platformie INSIGHT, w dziale Kariera.