BaseLinker tworzy i doskonali platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce przewagę nad konkurencją poprzez pełną integrację systemów, automatyzację i optymalizację procesów we wszystkich kanałach sprzedaży.

"Do tej pory udało nam się wykonać setki integracji (m.in. Amazon, Allegro, eBay, Etsy, Shopify, WooCommerce, UPS, DHL), a naszymi klientami są największe organizacje e-commerce. Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii i Brazylii, UK, US i na rynku DACH. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko Customer Experience Manager, który/która będzie odpowiadać za zarządzanie interakcjami z klientami, zapewnianie wzrostu ich satysfakcji i budowaniu coraz lepszego doświadczenia z naszą platformą" - czytamy w ogłoszeniu. 

Do zadań Customer Experience Managera będą należeć m.in. dalsze doskonalenie procesów Customer Experience (identyfikacja i wdrożenie usprawnień w celu poprawy ogólnego doświadczenia klienta), zarządzenia zespołem odpowiadającym za komunikację z użytkownikami (m.in.onboarding, nowe funkcjonalności, aktualizacje), monitorowanie zachowań klientów i podejmowanie aktywnych działań w celu utrzymania użytkowników i aktywne zarządzanie oraz rozwijanie relacji z klientami poprzez sprawną komunikację w wielu różnych kanałach. 

Więcej szczegółów na temat oferty pracy na stronie https://baselinker.traffit.com.