Oznacza to, że ekspert lub ekspertka CX będzie koordynować i rozwijać trackingowe badania satysfakcji dla różnych linii biznesowych, analizować głos klientów, mapować ich potrzeby i podejmować inicjatywy dla poprawy doświadczeń, a także uczestniczyć w różnorodnych projektach związanych m.in. z projektowaniem procesów sprzedażowych i obsługowych, UX, upraszczaniem komunikacji oraz uzgadniać cele związane z satysfakcją klienta, rozwijać kompetencje klientocentryczne w firmie i wpływać na strategię doświadczeń klienta.

- Masz zmysł „usprawniacza”, jesteś proaktywny/a i lubisz jak się dzieje? Jesteś na bieżąco z trendami w zarządzaniu VoC i chcesz je wdrażać do własnej pracy? Oferujemy wspaniałą atmosferę, swobodę i ciągły rozwój. Współpracę z wieloma obszarami i realny wpływ na zmiany dla naszych klientów. I pracę w firmie, dla której doświadczenie klienta jest prawdziwym priorytetem - zachęca Aleksandra Gorbacz-Andruk z Nationale-Nederlanden

Szczegóły oferty na profilu Nationale-Nederlanden na LinkedIn