Firma zaznacza, że każdy projekt, który tworzy, musi powstawać przede wszystkim z myślą o klientach i partnerach oraz ich doświadczeniu w kontakcie z Allegro.

"Dbamy o to, żeby na każdym etapie customer journey, osoby kupujące na Allegro mogły czerpać z tego ogromną satysfakcję, a sprzedający mogli rozwijać swój biznes. W naszym zespole spotkasz m.in. ekspertów z obszaru obsługi klienta, badań, jakości, trenerów kompetencji miękkich, specjalistów od social mediów, product managerów, chatbot designerów, specjalistów od komunikacji, NPS, specjalistów od bezpieczeństwa. Jak widzisz – mamy moc kompetencji! Naszą ambicją jest bycie najlepszym zespołem Customer Experience w Polsce. Jesteśmy na dobrej drodze do celu" - czytam w ogłoszeniu.

Kogo Allegro szuka? Przede wszystkim osób, które mają doświadczenie w tworzeniu prognoz ruchu oraz grafików dla wielu osób (np. w Contact Centre), posiadają wiedzę na temat przepisów dotyczących czasu pracy i obowiązujących regulacji w tym zakresie, posiadają wysoko rozwinięte zdolności analityczne, a do tego cechują sią asertywność, empatią oraz nastawieniem są współpracę. 

Więcej szczegółów na temat oferty pracy można znaleźć na LinkedIn firmy Allegro