Projekt “Teorii Kwasów i Zasad” został wyróżniony spośród 482 nadesłanych zgłoszeń. Prace konkursowe były oceniane przez ponad 100-osobowe jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy oraz eksperci branży PR i mediów w Polsce. 

- “Teoria Kwasów i Zasad” to przygotowany wspólnie z firmą Linkleaders projekt stawiający na poprawę doświadczeń klientów i ich satysfakcji. Ten ważny dla mLeasingu projekt, pokazuje, że dzięki współpracy i dobrej chemii między pracownikami można dostarczać unikatowych doświadczeń klientom. W jego ramach przeprowadziliśmy szkolenia, wywiady z ekspertami czy też urodziny Doktora Zasady - przyznał w rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager" Paweł Bielski, Customer Experience Manager w mLeasing. 

Złote Spinacze to największy w Polsce konkurs PR organizowany przez Związek Firm Public Relations. W tym roku odbyła się 21. edycja konkursu.