Przed rozdaniem certyfikatów Michał Łysik i Agnieszka Radomska z Experience Institute podsumowali wyniki z ostatniej edycji programu. Następnie na scenie pojawiła Marta Bryła-Gozdyra z Everbe, która mówiła o przywództwie skoncentrowanym na człowiek, a tuż po niej Grzegorz Filipowicz z Polish Society HR Business Partner, który przedstawił sporo rekomendacji dla firm w oparciu o wyniki badań.

Osoby odbierające nagrody z ramienia firm w przypadku obu programów dziękowały przede wszystkim swoim zespołom, pracownikom i klientom. Były także personalne podziękowania.

- Nadal zdarza się, że do budowania strategii CX i EX trzeba przekonywać odpowiednie osoby w organizacji, zbudować ich zaufanie do takiej strategii. Osoby, które widzą sens biznesowy w takich działaniach, oraz potrafią wyegzekwować korzystne dla organizacji zmiany, były również często przywoływane ze sceny - podkreślił Michał Łysik. 

Laureaci obu programów - jak przyznają organizatorzy - to firmy świadome tego, jak Employee Experience i Customer Experience są ważne dla organizacji i ich wyników biznesowych. Jak podkreślają pracownicy agencji Experience Institute, aby robić dobry CX, trzeba zadbać o pracowników.

- Pracownicy i klienci to zbiór naczyń połączonych i bez zaangażowania ludzi w firmie nie będziemy mieć dobrego CX. Niektórzy Laureaci wprost mówili, że mają nadzieję za rok odebrać nie jedną nagrodę a dwie - zaznaczył prezes Experience Institute.

Nagrodę w obszarze Employee Experience (Inwestor w Kapitał Ludzki) za 2022 otrzymali:

Asseco Data Systems
Bank Gospodarstwa Krajowego
Colliers
Cushman & Wakefield
Doehler Sp. z o.o. oraz Dohler Polska Sp. z o.o.
Inter Cars S.A.
ILS Sp. z o.o.
KUKE
LeasingTeam Group
Lidl Polska
LINK4
Michelin Polska SA
NetWorkS!
PERN S.A.
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
Toyota Boshoku Legnica
Unum Życie TUiR S.A.
WeNet Group S.A.

Nagrodę za rok 2022 w obszarze Customer Experience (Firma Przyjazna Klientowi) otrzymali:

4Life Direct Polska
Dalkia Polska Energia S.A.
ECO Jelenia Góra, ECO Kutno, ECO Malbork, ECO Tarnobrzeg, Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A.
ERGO Hestia
Grupa Masterlease
IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.
Mondial Assistance Sp.z o.o.
Natural Pharmaceuticals
NTFY - Nice To Fit You
Orange Polska
PGE Obrót S.A.
Punkta
Santander Consumer Bank SA
SMEO
VB Leasing S.A.
WeNet Group S.A.
Wonga

Szczegóły na temat obszarów certyfikacyjnych dostępne są na stronach programów "Firma Przyjazna Klientowi" oraz "Inwestor w Kapitał Ludzki". Patronem medialnym wydarzenia był magazyn "Customer Experience Manager".