- Otrzymałam propozycję od samego naczelnego i nie wypadało odmówić, ponieważ magazyn „Patient Experience Manager” to jedyny w kraju magazyn poruszający tak obszernie tematykę Patient Experience. To również niesamowicie ekscytująca okazja, aby móc przyczynić się do rozwoju i promocji tak ważnej dziedziny - przyznaje Urszula Łaskawiec.

Nowa redaktor naczelna nie ukrywa, że jest mocno zaangażowana w pracę nad drugim numerem magazynu, który powinien ujrzeć światło dzienne jeszcze w tym tygodniu.

- Pracujemy na najwyższych obrotach, żeby 10 maja branża dostała dużą dawkę wiedzy, dobrych praktyk na temat doświadczeń pacjentów. Numer robimy we współpracy z firmą PZU Zdrowie - zdradza nowa naczelna.

Nie ukrywa ponadto, że będzie dążyć do tego, aby jeszcze w tym roku magazyn ukazał się w wersji papierowej.

- Żyjemy w świecie mocno zdigitalizowanym, ale znając branżę wiem, że wydanie papierowe może zostać bardzo dobrze przyjęte, w związku z tym analizujemy koszty, szukamy reklamodawców i partnerów - tłumaczy.

Urszula Łaskawiec z branżą medyczną związana jest od 2012 roku. Miała okazję zarządzać i koordynować działaniami kilku wielospecjalistycznych placówek medycznych, a także być liderem infolinii opieki medycznej w jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce.

Na co dzień współpracuje z firmą Medidesk. Jest również odpowiedzialna za organizację i obszar merytoryczny konferencji oraz webinarów, a także rozwój platformy edukacyjnej pod brandem Medidesk Edu - w tym flagowej konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia.

W jej szkoleniach dotyczących m.in. umiejętności rekomendacyjnych, jakości obsługi pacjenta, efektywnego sposobu prowadzenia rozmów oraz podnoszących kompetencje managerskie, uczestniczyły tysiące osób z branży medycznej.
Posiada wiedzę w zakresie odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki medycznej, jakościowej obsługi pacjenta oraz działań pomagających w promowaniu usług placówek medycznych.