Jak informuje GreenWay, klientocentryczność nie jest tylko częścią kultury firmy, ale także jednym z jej głównych celów rozwojowych. Dlatego też pojawiła się potrzeba utworzenia dedykowanego stanowiska specjalisty Custmer Experience, które ma pomóc jeszcze lepiej zadbać o doświadczenia klientów.

- W związku z tym, że branża elektromobilności jest stosunkowo nowa i wiąże się z wieloma mitami, uważam, że wsłuchiwanie się w głos klienta jest kluczowe z perspektywy dostosowywania oferty do jego potrzeb i rozwoju rynku - przyznała Anna Witowska w rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager".

Dodała, że celem GreenWay Polska jest wprowadzenie klientów w fascynujący świat elektromobilności i pokazanie, że jest on bardziej dostępny, niż się wydaje.

- Chcemy towarzyszyć naszym klientom i partnerom w ich drodze do swobodnego podróżowania i ładowania samochodów elektrycznych i dostarczać usługi na jak najwyższym poziomie - oznajmiła.

Anna Witowska dotychczas pracowała w firmie Flowair, gdzie - jako Koordynator serwisu i usług posprzedażowych - od podstaw tworzyła dział usług posprzedażowych. Następnie, od września 2022 roku, zajmowała się już CX, jako Customer Experience Specialist. 

- W tym roku ukończyłam studia podyplomowe z zarządzania projektami na Akademii Leona Koźmińskiego, bo wierzę, że nie tylko projektowanie doświadczeń klientów jest istotne, ale przede wszystkim ich skuteczne wdrażanie w życie. Aby to osiągnąć, niejednokrotnie konieczna jest praca projektowa w multidyscyplinarnych zespołach, składających się z pracowników z różnych działów w organizacji. Bardzo zależy mi, aby o CX nie tylko mówić, ale działać i widzieć realne efekty tych działań - podsumowała nowa specjalistka CX w GreenWay.