Zapewnia przy tym, że dyrektor Digital Customer Experience, będzie odpowiedzialny za definiowanie ciągłego doskonalenia propozycji handlu elektronicznego w Flying Tiger Copenhagen. Będzie też "oceniać problemy w podróży klienta i współpracować z zespołami technicznymi i zarządzania projektami w celu opracowania planu ciągłego wdrażania funkcji, które poprawią doświadczenie i maksymalizują wartość klientów". Nowy dyrektor będzie pracował w biurze na Strandgade - w sercu Kopenhagi. Tym samym będzie częścią zespołu Customer & Digital.

Do zadań dyrektrora Digital Customer Experience neleżeć będzie m.in. zdefiniowanie programowego podejścia do poprawy konwersji poprzez rozwiązanie problemów klientów, utworzenie metodologii umożliwiającej pomiar satysfakcji klientów, współpraca z zespołem analiz klienta w celu zdefiniowania podejścia opartego na kohortach klientów, które mierzy długoterminową wartość klientów, współpraca z zewnętrznymi podmiotami w celu priorytetyzacji ciągłego rozwoju funkcji. 

Flying Tiger Copenhagen to duńska sieć sklepów z tanimi drobiazgami.

Szczegóły oferty na stronie https://candidate.hr-manager.net.