Warsztaty zatytułowane "ROI z CX, czyli jak ustalić: czy, kiedy i ile naprawdę zainwestować w budowanie doświadczeń klienta", adresowane są w głównej mierze dla tych, którzy chcą wyjść poza tradycyjne myślenie typu „jak przekonać zarząd, decydentów, żeby koniecznie zainwestowali właśnie w tą inicjatywę CX". Podczas warsztatów - jak zapewnia Marcin Charkiewicz - omówiona zostanie tematyka związana z kluczowymi miarami wskaźników skuteczności w obszarze Customer Experience (CX). Będzie można dowiedzieć się, jak prognozować i jak mierzyć wpływ działań związanych z CX na wyniki biznesowe i jakie narzędzia stosować w celu osiągnięcia sukcesu. Omówiona zostanie ponadto tematyka związaną z kluczowymi miarami wskaźników skuteczności w obszarze Customer Experience (CX). Będzie można się dowiedzieć, jak prognozować i jak mierzyć wpływ działań związanych z CX na wyniki biznesowe i jakie narzędzia stosować w celu osiągnięcia sukcesu.

Marcin Charkiewicz na co dzień jest dyrektorem ds. klienta w Black Red White. Od prawie 20 lat pasjonuje się i praktykuje rzeczywistość spod znaku Human Experience. Zaczynał w telekomie, jako inicjator badań UX, potem odpowiadał za wprowadzanie kolejnych inicjatyw badawczych i poprawiających doświadczenia klientów i pracowników, by finalnie skończyć jako współtwórca strategii CX w Orange Polska. W Black Red White, gdzie całościowo mierzy się z transformacją działań obszaru klientowskiego. Psycholog, ekonomista, nauczyciel akademicki na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Szczegóły i zapisy na stronie SCHOOL OF EXPERIENCE