Współczesny rynek lojalnościowy wymaga o wiele więcej niż doraźne działania w budowaniu relacji z klientem. Programy lojalnościowe muszą nie tylko dostarczać klientom oczekiwanych wartości i korzyści, ale bazować również na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych, a tym samym gwarantować funkcjonalność oraz komfort użytkowania.

Klienci już teraz oczekują: szybszych rozwiązań technologicznych, kanałów samoobsługowych, wysokiej jakości produktów i usług. Dziś firmy kładą zdecydowanie większy fokus na opiekę nad klientem, benefity usługowe, CX czy działania CSR, ekologiczne — podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, dyrektor zarządzający brave conferences.

Nowością w IV edycji Forum jest sesja równoległa poświęcona rozwojowi programów lojalnościowych w sektorze B2B, w ramach której Prelegenci będą dyskutować m.in. o: najważniejszych trendach w lojalizacji B2B, segmentacji uczestników w programie, skutecznej ich aktywizacji, nagrodach w programach lojalnościowych, nowych platformach i kluczowych obszarach działania czy zasadniczych błędach i największych sukcesach programów lojalnościowych B2B.

Program Loyalty Planet 360∘ został opracowany w oparciu o rozmowy z dyrektorami marketingu oraz managerami i specjalistami ds. lojalności klienta z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży loyalty, tj. jak wykorzystać AI w lojalności, o języku ekskluzywnym i inkluzywnym i jego wpływie na relacje z klientem, jak tworzyć ekosystem lojalnościowy, jak budować CX w świecie phygital, czy wiarygodność opinii w kontekście budowania lojalności. 

Prelegentami Forum będą przedstawiciele m.in.: ING, Komputronik, Link4, Mastercard, Minds & Roses, Orange, Pandora, PKO BP, Polomarket, Santander Bank, SHELL, Smyk, Super-Pharm, Vision Express, Wakacje.pl, YES, Żabka. Pełna lista prelegentów na stronie https://loyalty-planet.com/prelegenci.

 

Więcej szczegółów na temat Forum można znaleźc na stronie https://loyalty-planet.com. Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn “Customer Experience Manager”.