Na scenie X SUMMIT pojawi się dziesięciu prelegentów. Będą to praktycy Customer & Employee Experience, m.in. Joanna Szymańska - Customer & Employee Experience Director w Billennium, Marta Bryła-Gozdyra - CX & EX Management Mentor i Konsultant, Aga Szóstek - autorka "Strategii Umami", czy Marcin Charkiewicz - dyrektor ds. klienta w Black Red White.

- Trudno dziś sobie wyobrazić firmę, która nie dba o Customer Experience, czyli doświadczenia swoich klientów, a także doświadczenia swoich pracowników, czyli Employee Experience. To bowiem klienci decydują dziś - na podstawie swoich doświadczeń z firmą - z którymi markami warto się identyfikować, a które pominąć przy wyborze produktów lub usług. Pracownicy zaś mają kluczowe znaczenie przy tworzeniu tych doświadczeń. Jednym słowem Customer Experience to trend XXI wieku - przyznaje Bartek Matusiak, redaktor naczelny magazynu "Customer Experience Manager", który jest jednym ze współorganizatorów konferencji.

Podczas X SUMMIT poruszane będą m.in. tematy takie, jak:

  • Nowa rzeczywistość po pandemii - przyspieszony rozwój technologii i budowanie doświadczeń klienta online. Jak skutecznie wdrażać obsługę klientów online? Oczekiwania klienta versus praktyka firm.
  • Cyfrowa obsługa klienta - narzędzia i systemu wspierające, krytyczne czynniki sukcesu efektywnego wdrożenia. Szanse, zagrożenia, dobre praktyki.
  • Pro-kliencka kultura organizacyjna i Employee Experience. Jak analizować doświadczenia pracowników i wykorzystać wnioski w strategii zarządzania doświadczeniami klientów?
  • Przywództwo i rola kadry zarządzającej a skuteczne zarządzanie doświadczeniami klientów i pracowników.
  • Odkrywanie i budowanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń klientów. Strategia projektowania doświadczeń.
  • Personalizacja doświadczeń klienta (offline i online). Jak dobrze zaprojektować działania marki, by klient czuł indywidualną obsługę?
  • Empatia a obsługa hybrydowa (człowiek vs robot). Kiedy i w jaki sposób rodzaj obsługi decyduje o pozytywnych doświadczeniach klienta? 
  • CX a RODO. Jak pozyskiwać przydatne pod kątem CX informacje od klientów, by czuli, że są bezpiecznie przetwarzane i przechowywane?
  • ROI z CX - policzalność działań CX i EX oraz ich wpływ na rozwój firmy. Jak tworzyć business case, jak badać skuteczność działań?
  • Voice of Customer. Jak zbierać i efektywnie zarządzać informacją zwrotną od klientów? 

- Tematykę konferencji i warsztatów przygotowaliśmy w oparciu o kluczowe trendy Customer Experience, aby uczestnicy mogli zainspirować się planując działania w tym i kolejnym roku - podkreśla z kolei Joanna Hirsz z firmy GCE Consulting - GoodCustomerExperience.pl, która jest patnerem merytorycznym konferencji.

Podczas X SUMMIT odbędzie się także panel dyskusyjny z udziałem prelegentów. Więcej szczegółów na stronie www.xsummit.pl