Analizując doświadczenia klienta z firmą, skupiamy się zwykle na punktach bólu i punktach zadowolenia, które identyfikujemy we wzajemnej interakcji. O czym warto pamiętać w trakcie takiej analizy i później, gdy czas podjąć konkretne działania?...
Analizując doświadczenia klienta z firmą, skupiamy się zwykle na punktach bólu i punktach zadowolenia, które identyfikujemy we wzajemnej interakcji. O czym warto pamiętać w trakcie takiej analizy i później, gdy czas podjąć konkretne działania?...
Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.
Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.