Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

03/2023

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Omniexperience, czyli czego doświadczymy na zakupach już w najbliższej przyszłości
Na przełomie lutego i marca br. w Düsseldorfie i Berlinie odbyły się targi EuroShop 2023 i CCW 2023, czyli największe i najważniejsze w Europie wydarzenia poświęcone rozwiązaniom dla sprzedaży i obsługi klienta. Jakie wnioski z nich płyną?
Po co organizacji Persona?
Ponad miesiąc temu miałam przyjemność być jednym z prelegentów spotkania organizowanego przez Innowacyjną Małopolskę w ramach projektu „Startupowa Małopolska – wsparcie przedsiębiorczości w regionie”. W spotkaniu brało udział wielu przedsiębiorców, w tym oczywiście startupy, a tematem spotkania był „Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta”...
Costa Coffee: przeniesienie kawiarni na sklepowe półki i sukces sprzedażowy
Costa Coffee to znana sieć kawiarni z Wielkiej Brytanii, która cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Marka samej kawy należy do portfolio grupy Coca- Cola HBC. Jednym z kluczowych elementów sukcesu marki, która zdecydowała się w Polsce poszerzyć sprzedaż autorskich kaw o sklepy spożywcze, jest współpraca z OEX Cursor...
Myślenie CX-owe oznacza umiejętność dostrzegania zła
Rozmowa z Jackiem Wieczorkowskim, kierownikiem Zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Santander Consumer Banku...
Czy warto kupować lub wymyślać opinie klientów?
Badania jasno pokazują, że polscy klienci przy podejmowaniu decyzji zakupowych, a także przy wyborze usług, wykorzystują opinie z social mediów i portali, takich jak Google, Opineo czy Jakość Obsługi. Nic więc dziwnego, że firmy zabiegają o te opinie. Czasami jednak idą na skróty, wymyślając, bądź - co gorsza - kupując je w internecie. Czy mają świadomość, że może to słono kosztować - dosłownie i w przenośni?...
Docenianie siłą napędową zaangażowania
Potrzeba bycia docenionym jest wpisana w ludzką naturę i stanowi ważny czynnik motywujący do działania. Jednocześnie umożliwia wywieranie wpływu na innych. Potwierdzają to badania empiryczne...
Projektowanie interakcji człowieka z człowiekiem
Projektowanie i wdrażanie doświadczeń w kontaktach osobistych potrafi być fantastyczną przygodą, jednocześnie niesie za sobą wiele wyzwań. Jednym z nich jest to, że w przypadku interakcji człowieka z człowiekiem firma nie ma pewności, że wydarzy się dokładnie to, co zaplanowała. Jak zatem osiągnąć efekt, na jakim jej zależy?...
Co warto wiedzieć o punktach bólu i punktach zadowolenia?
Analizując doświadczenia klienta z firmą, skupiamy się zwykle na punktach bólu i punktach zadowolenia, które identyfikujemy we wzajemnej interakcji. O czym warto pamiętać w trakcie takiej analizy i później, gdy czas podjąć konkretne działania?...
Jak zacząć swoją przygodę jako Customer Success Manager?
Customer Success (CS) to raczkujący dział znany głównie wśród firm typu SaaS, jednakże rozwijający się bardzo szybko. Na rynku pracy wciąż jest duża potrzeba ludzi “spoiw”, którzy staną pomiędzy klientem a produktem technologicznym. Ludzi, którzy zadbają o świadome i zdrowe wejście w produkt (onboarding), utrzymanie klienta oraz jego zadowolenie....
HX TrustID – kiedy zaufanie oznacza zysk
„Od dzisiaj nadrzędnym celem naszej organizacji jest lojalny klient, a miarą jego lojalności będzie wskaźnik NPS. Od dzisiaj Wasze działania mają generować lojalność i wzrost NPS”. To hipotetyczne zdanie mogło paść w ciągu ostatnich 10 lat w niejednej firmie...
Dzięki Voice of Customer rozwijamy firmę i budujemy Employee Experience
Słuchanie głosu klientów to bez wątpienia ważny element w procesie projektowania wspaniałego Customer Experience. I choć wiele firm o tym wie, tylko nieliczni przekuwają ten głos w realne działania. Wśród tych nielicznych jest Allianz Polska, którego zespół Voice of Customer w Departamencie Likwidacji Szkód ma na swoim koncie kilkadziesiąt usprawnień procesów właśnie dzięki rozmowom z klientami. O szczegółach tych działań opowiada magazynowi „Customer Experience Manager” Julianna Niedzwiecka, menedżerka ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Allianz Polska...
Po pierwsze: nie wkurzać
Kiedy początkowo myślałam o swojej kolumnie, byłam przekonana, że będę pisać, jak budować wartość emocjonalną. Ale za każdym razem, kiedy siadam do klawiatury, okazuje się, że wydarzyło się coś, co pokazuje, że są tematy bardziej palące. Jednym z nich jest na przykład temat budowania wiarygodności. Nikt z nas raczej nie ulokuje pieniędzy w banku, który upada czy nie kupi sprzętu, który ma opinię, że ciągle się psuje...
Niezbyt Pożądany Stan, czyli o wysiłku klienta
Dziś Customer Effort Score (CES), czyli Miara Wysiłku Klienta. Powodów jest kilka. Po pierwsze, temat już trochę przybliżyła ostatnio na łamach magazynu Joanna Hirsz. Po drugie, zupełnie niezależnie (przypadek? nie sądzę...) przeczytałem oryginalny artykuł Harvard Business Review opisujący samą koncepcję i powody jej opracowania. Po trzecie, pamiętam, że kiedy pierwszy raz zetknąłem się z CES, a było to w roku 2015, od razu mi się spodobał...
Legendarna obsługa klienta zaczyna się tu i teraz i zależy od każdego z nas
Jasne jest dla niego, że w branżach, gdzie występuje konkurencyjność (czyli zdecydowana większość branż obecnych w kraju i na świecie), to właśnie obsługa klienta jest tym, co wyróżnia daną organizację na tle innych. Jego zdaniem klient pamięta pozytywne wrażenie uzyskane po interakcji z instytucją, która legitymuje się dobrą obsługą klienta – dzieli się pozytywnymi doświadczeniami, wraca do takiej firmy i przyprowadza nowych klientów. Kto to taki? Rafał Konopa, Head of Customer Service w Sunrise System

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?