Badanie zostało przeprowadzone w lipcu br. na grupie aktywnych klientów mLeasing'u. W badaniu klienci są pytani o skłonność do polecenia, ogólną satysfakcję, czy wysiłek włożony w ostatnią interakcję z mLeasingiem.
- Konsekwentne działania, skupione na diagnozie, wizji i praktycznych działaniach, zostały zauważone i docenione przez klientów. W tym roku dostaliśmy od nich najlepszy prezent. Ocenili nas w niezależnym badaniu i dzięki wysokim ocenom otrzymaliśmy certyfikat i godło Firma Przyjazna Klientowi. Jest to szczególne wyróżnienie, gdyż przyznawane jest na podstawie głosu klienta - przyznał w rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager" Paweł Bielski, CX Manager w mLeasing.
Godło "Firma Przyjazna Klientowi" jest jedynym w Polsce wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmą, które jest przyznawane na podstawie badania zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. "O przyznaniu certyfikatu w 100 proc. decyduje siła głosu klientów" - chwalą się organizatorzy.