Wśród poruszonych tematów podczas konferencji nie zabrakło cyberbezpieczeństwa placówek medycznych, roli menedżerów w kształtowaniu Patient Experience placówek, innowacji w sektorze ochrony zdrowia, czy wskaźników w obsłudze pacjenta i jego doświadczeń.

- Z jednej strony zaprezentowano najistotniejsze obszary w tworzeniu, wdrażaniu i weryfikowaniu skuteczności strategii Patient Experience, z drugiej wskazano jakie rozwiązania technologiczne mogą usprawnić te procesy, aby poziom satysfakcji pacjenta był jak największy - przyznał organizator, firma Medidesk Edu

Zarówno prelegenci, organizator, jak i uczestnicy Forum zgodnie stwierdzili, że wątki Patient Experience oraz nowoczesnych technologii w zarządzaniu placówkami health care stanowią symbiotyczny element budowania pozytywnych doświadczeń pacjentów w całym procesie wizyty - od jej umówienia, potwierdzenia, kontaktu z rejestracją i lekarzem aż po ocenę końcową.

Organizator podkreślił ponadto, że z dużą nadzieją podchodzi do efektów konferencji i trzyma kciuki za wdrażanie prezentowanych rozwiązań w codziennym życiu placówek.

- Każdy proces i strategia, w tym również te związane z Patient Experience wymagają odpowiedniego dopasowania do realiów placówki i ciągłego ich weryfikowania, czego z pewnością świadomi są uczestnicy Patient Experience & MedTech Forum - dodał organizator. 

Patronem medialnym wydarzenia był magazyn "Customer Experience Manager".