Bank w swoim ogłoszeniu pisze tak: "Na co dzień w naszym zespole będziesz odpowiadać za kształtowanie działań poprawiających doświadczenie klientów, analizuję doświadczenia klienta oraz określanie obszarów, gdzie i w jaki sposób można poprawić zadowolenie klienta, utrzymując wyniki finansowe, a także szukać argumentacji do działań zmierzających do poprawy doświadczeń klienta w oparciu o badania marketingowe oraz analitykę". 

Tym samym PKO BP szuka osób, które "czują się bardziej ekspertką/ekspertem ds. CX", tj. które posiadają doświadczenie w obszarze Customer Experience, mogą pochwalić się prowadzonymi projektami i posiadają zdolności analityczne pozwalające określić największe problemy klienta i kreatywnie wypracować możliwe rozwiązania biorąc pod uwagę obecne i przyszłe trendy w obszarze CX", ale także osób, które "czują się bardziej analityczką/ analitykiem ds. CX", tj. takich, dla których analiza danych to ich chleb powszedni i mają doświadczenie w przygotowywaniu raportów zarządczych oraz przeprowadzeniu analiz z zakresu CX. 

Szczegóły oferty na stronie kariera.pkobp.pl.